کد خبر : 979550 | 26 تیر 1391 ساعت 22:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پترویچ: برای 3 امتیاز به اصفهان می رویم

ایوان پترویچ اظهارداشت: شرایط تیم ما خوب است. بچه ها از فصل قبل در تیم مانده اند و چند خرید خوب هم داشته ایم و خیلی از تیم راضی ام. واقعا یارهای خوبی گرفته ایم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

پترویچ: برای 3 امتیاز به اصفهان می رویم
  وی افزود: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم. در جای بسیار قشنگی و ارتفاع بالا تمرین کردیم و خیلی خوب کار کردیم که نتیجه آن را در بازیهای آینده می بینید و مطمئن باشید تیم ما در لیگ خیلی خوب کار خواهد کرد.
پترویچ ادامه داد: ما 4 بازی سخت در پیش رو داریم که اولی در اصفهان با سپاهان است بعد از آن با نفت تهران، تراکتورسازی و استقلال بازی خواهیم کرد. نظر خودم این است که می توانیم نتایج خوبی از این 4 بازی بگیریم و اگر در شروع لیگ نتیجه بگیریم تیم ما شکل می گیرد و در ادامه هم می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی در پایان گفت: می توانیم سپاهان را در اصفهان شکست دهیم. سپاهان مثل پارسال نیست و ضعیف تر شده است. کرانچار را خوب می شناسم او مربی بسیار خوبی است و فکر می کنم برای سپاهان خیلی مثبت است. به نظر من سپاهان یک تیم بزرگ و قهرمان لیگ است و کارمان مقابل آنها بسیار سخت است چون اصفهان بازی می کنیم اما تیمما خیلی خوب است و برای 3 امتیاز به اصفهان می رویم.

دیدگاه‌ها