کد خبر : 979655 | 27 تیر 1391 ساعت 19:07 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

متسو جایگزین مارادونا در تیم الوصل امارات شد

'برونو متسو' مربی فرانسوی با عقد قرارداد دو ساله، هدایت تیم فوتبال 'الوصل' امارات عربی متحده را برعهده گرفت و جایگزین 'مارادونا' در این تیم شد.

متسو جایگزین مارادونا در تیم الوصل امارات شد
پایگاه اطلاع رسانی ''یورو اسپورت'' روز سه شنبه نوشت: باشگاه ''الوصل'' امارات عربی متحده، امروز (سه شنبه) با ''برونو متسو'' مربی فرانسوی قرارداد بست و این مربی را جایگزین ''دیگو مارادونا'' اسطوره فوتبال آرژانتین کرد.
بر این اساس، باشگاه ''الوصل'' امارات عربی متحده برای دو فصل با ''متسو'' به توافق رسید و این مربی، هدایت این تیم اماراتی که از سال 2007 تا کنون در لیگ فوتبال امارات قهرمان نشده است را برعهده گرفت.
''متسو'' در حالی به فوتبال امارات عربی متحده نزدیک شد که در سال 2003، هدایت تیم ''العین'' امارات عربی متحده را برعهده داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی آسیا نیز دست یافت.
این مربی فرانسوی در سال 2006، هدایت تیم ملی فوتبال امارات عربی متحده را برعهده گرفت و با این تیم در سال 2007 به عنوان قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دست یافت.
وی سپس به قطر رفت و در سال 2010 هدایت تیم ملی فوتبال قطر را برعهده داشت اما به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد و هدایت تیم باشگاه ''السد'' قطر را برعهده گرفت.
بهترین نتیجه ای که ''متسو'' به دست آورده است با تیم ملی فوتبال سنگال در مسابقات جام جهانی 2002 (کره جنوبی - ژاپن) است که با این تیم به دور دوم مسابقات صعود کرد اما در این مرحله با شکست مقابل ترکیه از صعود به مرحله بعدی بازماند.
خاطرنشان می شود، این مربی فرانسوی پیش از این، مذاکراتی با مسوولان باشگاه ''پرسپولیس'' در تهران انجام داد اما در نهایت تیم پرسپولیس تهران با ''مانوئل ژوزه'' مربی پرتغالی قرارداد بست.

دیدگاه‌ها