کد خبر : 980427 | 03 مرداد 1391 ساعت 16:11 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیداریان: با بهترین شرایط اعزام می‌شوم

نماینده شنای ایران در رقابت‌های المپیک گفت: امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشور در لندن باشم.

بیداریان: با بهترین شرایط اعزام می‌شوم
محمد بیداریان شناگر 24 ساله ایران که بر اساس ضوابط فدراسیون جهانی شنا (فینا) و با سهمیه اعطایی (وایلد کارت) جواز حضور در رقابت‌های شنای المپیک لندن را به‌دست آورده است، بامداد فردا چهارشنبه در قالب سومین گروه از کاروان اعزامی ایران به المپیک راهی لندن، محل برگزاری این مسابقات خواهد شد.
محمد بیداریان روز 10 مرداد ماه در ماده 100 متر آزاد در ورزشگاه مرکزی آکواتیس محل برگزاری رقابت‌های شنا با حریفان جهانی خود به رقابت خواهد پرداخت؛ در رقابت‌های شنای المپیک لندن 102 مدال در رشته شنا توزیع می‌شود.
تنها شناگر المپیکی ایران در لندن را محسن رضوانی، سرپرست دبیری فدراسیون به عنوان سرپرست همراهی خواهد کرد.
محمد بیداریان که طی 6 ماه گذشته روند رو به رشدی را طی کرده، امیدوار است در المپیک لندن بتواند رکورد ملی خود را بهبود بخشد. وی ظرف یک ماه گذشته تمرینات منظمی را زیر نظر یورگ وویت، سرمربی آلمانی تیم ملی شنا پیگیری کرده است.
وی با بیان اینکه امیدوارم حضور موفقی در المپیک لندن داشته باشم اظهار داشت: من یک سال است که به صورت فشرده برای موفقیت در المپیک تلاش کرده‌ام و تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ام و امیدوارم مزد زحماتم را با کاهش رکورد ملی رشته 100 متر آزاد به دست آورم.
وی تصریح کرد: به هر حال حضور در المپیک افتخار بزرگی است و موفقیت در این رقابت‌ها نیاز به آمادگی روحی روانی بالایی دارد. در حال حاضر با بهترین شرایط آمادگی راهی المپیک می‌شوم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای شنای ایران در المپیک لندن باشم.

دیدگاه‌ها