کد خبر : 980701 | 05 مرداد 1391 ساعت 12:50 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آکوئیلانی:تابستان قصد بازگشت به رم را داشتم

ستاره باشگاه لیورپول انگلیس در صحبت هایی اعلام کرد که او حاضر بود برای پیوستن به باشگاه رم در تابستان گذشته دستمزد خود را به نصف کاهش دهد.

آکوئیلانی:تابستان قصد بازگشت به رم را داشتم
پیش از آغاز دیدار دوستانه لیورپول مقابل رم در روز چهارشنبه ,آلبرتو آکوئیلانی اعتراف کرد که او در تابستان گذشته آماده بازگشت به باشگاه سابقش بود.
این ملی پوش 28 ساله ایتالیایی در تابستان 2009 با مبلغ 20 ملیون یورو باشگاه رم را به مقصد لیورپول ترک کرد تا به تیم رافا بنیتس بپیوندد اما او هیچ زمان نتوانست دوره درخشش خود را در انگلیس و حتی در بازگشتش به ایتالیا در تیم هایی چون یوونتوس و میلان تکرار کند.
آکوئیلانی در مصاحبه با گاتزتادلوسپورت گفت: "من فرصت این را داشتم که در تابستان گذشته به رم بازگردم و حتی برای این کار آماده بودم تا دستمزد خود برای پیوستن به باشگاه سابقم را به نصف کاهش دهم. رو در رو شدن با باشگاه سابقم ,رم لحظه بسیار احساسی برای من است چرا که قرار گرفتن با پیراهن لیورپول برابر رم با زمانی که با پیراهن یوونتوس و میلان برابر این تیم قرار گرفتم بسیار متفاوت است"
او درمورد مربی جدید جلوروسی گفت:" انتصاب زدنک زمان به عنوان سرمربی انتخاب درستی برای باشگاه رم بود هر چند که به اعتقاد من عملکرد لوئیس انریکه نیز در رم خوب بوده است"
این دیدار 4شنبه شب برگزار شد و طی آن رم توانست با نتیجه 1-2 لیورپول را شکست دهد دو گل این دیدار را بردلی و فلورنزی برای رم زدند و تک گل آدام برای لیورپول راه به جایی نبرد.

دیدگاه‌ها