کد خبر : 981247 | 08 مرداد 1391 ساعت 21:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لدلی کینگ ممکن است فوتبال را کنار بگذارد

کاپیتان باشگاه تاتنهام هاتسپر به دلیل طولانی شدن آسیب دیدگی‌اش ممکن است از فوتبال خداحافظی کند.

لدلی کینگ ممکن است فوتبال را کنار بگذارد
 به نقل از سان، لدلی کینگ 31 ساله که از زمان نوجوانی با آسیب دیدگی زانو دست به گریبان بوده ممکن است به دوران بازیکنی خود پایان دهد.
کینگ در این زمینه گفت: در آغاز فصل گذشته احساس می‌کردم زانوی پای چپم همان طوری است که در طول 5 سال گذشته بوده است و می‌توانم به راحتی فوتبال بازی کنم. به هیچ وجه انتظار نداشتم که مجبور شوم فوتبال را کنار بگذارم.
وی ادامه داد: پس از آسیب دیدگی فصل گذشته دوست داشتم در پایان فصل دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در تابستان دوران ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته و در بار دیگر به بازی‌ها بازگردم. پزشک جراحم گفت نمی‌خواهد در این سن جوانی مجبور شود در زانوی من چیزی را پیوند بزند. اگر به فوتبالم ادامه دهم، او مجبور خواهد شد چنین کاری را انجام دهد. زانویم پس از گذشت این همه سال باز هم مشکل دارد. این موضوع تصمیم گیری مرا بسیار ساده کرد.
وی افزود: این تصمیم مرا به گریه انداخت زیرا پیش از این تصور می‌کردم می‌توانم با این مشکل کنار آمده و به آسیب دیدگی‌ام پایان دهم. همواره راهی برای فائق آمدن به آسیب دیدگی پیدا می‌کردم و می‌توانستم فصل را آغاز کنم.
کینگ که به همراه تاتنهام در اردوی پیش فصل آمریکا به سر می‌برد، در دیدار دوستانه تیمش برابر لیورپول تنها 3 دقیقه به میدان رفت و تعویض شد.
او در این مورد گفت: دلم می‌خواست گریه کنم زیرا پس از مدت‌ها دوری از میدان تنها 3 دقیقه بازی کردم.

دیدگاه‌ها