کد خبر : 981560 | 10 مرداد 1391 ساعت 15:33 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضوانی: بیداریان در استارت مشکل داشت

سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: شناگر المپیکی ایران در آغاز مسابقه و در استارتش دچار مشکل شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

رضوانی: بیداریان در استارت مشکل داشت
محسن رضوانی در خصوص عملکرد محمد بیداریان در رقابت‌های مقدماتی شنای 100 متر آزاد اظهار داشت: بیداریان در استارت کارش کمی با مشکل روبرو شد؛ باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: همه منتظر بودند تا محمد بتواند رکورد ملی و خودش را بهبود بخشد. درحالی که کاملا حرفه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود، اما در یک اتفاق نتوانست به هدف خود برسد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما معتقدم بیداریان مستحق جابجایی رکورد ملی بود.
رضوانی خاطرنشان کرد: امیدوارم زحمات کارمان را در رقابت‌های آسیایی بگیریم. امیدوارم شنا زودتر به ثبات برسد تا بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم. به هرحال مسائلی در عملکرد نه چندان خوب بیداریان تاثیرگذار بود که امیدواریم زودتر برطرف شود تا در بازی‌های آسیایی به نتایج مطلوب برسیم.
وی با بیان اینکه انشاالله روزی برسد که شنای ایران با حداقل 10 شناگر به المپیک اعزام شود، گفت: درصد زیادی از ورزشکاران حاضر در المپیک مربوط به ورزش های آبی است. امیدوارم با برنامه‌ریزی و برنامه‌مداری بتوانیم به اهداف خود برسیم.
محمد بیداریان، شناگر 23 ساله المپیکی ایران در مرحله مقدماتی 100 متر آزاد توانست 100 متر را در مدت زمان 52 ثانیه و 93 صدم ثانیه شنا کند و در جایگاه ششم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها