کد خبر : 981586 | 10 مرداد 1391 ساعت 16:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولماز عباسی: سبک‌تر پارو زدم

بانوی روئینگ سوار ایران در بازی‌های المپیک با مهم دانستن رقابت بعدی‌اش در لندن ابراز امیدواری کرد، به فینال گروه C صعود کند.

سولماز عباسی: سبک‌تر پارو زدم
سولماز عباسي پس از رقابت در مرحله يک چهارم نهايي روئينگ زنان اظهار کرد: حريفانم در اين مرحله بسيار قدرتمند بودند. با توجه به اين قرعه سعي کردم به گونه‌اي پارو بزنم که براي مرحله نيمه‌نهايي گروه‌هاي C و D انرژي داشته باشم. رقابت بعدي من بسيار مهم است و بايد براي آن مسابقه انرژي بيشتري صرف کنم. به همين دليل با برنامه‌ريزي‌اي که با مربي داشتم، کمي سبک‌تر پارو زدم.
وي ادامه داد: حريفانم در اين مرحله فوق‌العاده‌ قدرتمند بودند، مي‌خواستم برابر آنها عملکردي قابل قبول داشته باشم و به همين دليل سعي کردم در کنار حفظ انرژي به خوبي نيز پارو بزنم، اما رکوردم در اين مرحله خيلي خوب نبود.
وي در پاسخ به سوالي درباره دليل رکورد پايينش در اين مرحله گفت: به دنبال توجيه و دليل براي اين نتيجه‌ نيستم، اما شرايط آب‌وهوايي امروز در لندن متفاوت بود. باد از کنار زياد و آب در لاين ما مواج شده بود. همين موارد بر عملکرد من نيز تاثير گذاشت و باعث شد تا رکورد پايين‌تري بزنم. تمام سعي‌ام را مي‌کنم تا به فينال C صعود کرده و نتيجه‌ قابل قبولي را به دست بياورم.

دیدگاه‌ها