کد خبر : 982051 | 13 مرداد 1391 ساعت 21:29 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

موامبا بار دیگر پا به توپ شد

فابریس موامبا ، هافبک تیم بولتون انگلیس که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد ، در یک بازی محلی حضور یافت و دقایق اندکی فوتبال بازی کرد.

موامبا بار دیگر پا به توپ شد
  این ستاره‌ی اهل کنگو که در ماه مارس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس ، درحالی‌که تیمش در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف تاتنهام رفته بود ، دچار یک ایست قلبی شد و پس از آن‌که 78 دقیقه قلبش از کار باز ایستاده بود ، بار دیگر احیا شد.
هرچند که موامبا برای بازگشت به میادین حرفه‌ای فوتبال باید دوره‌های آموزشی بسیاری را پشت سر بگذارد ، اما او با نمایش کوتاه خود در این دیدار نشان داد که شانس آن را خواهد داشت که بار دیگر بطور حرفه‌ای پا به توپ شود.
او در مصاحبه با مجله‌ی ورزشی سی‌ان‌ان گفت : " من در تعطیلات خود به سر می‌برم و در هتلی اقامت دارم که فوتبالیست‌های بزرگ دیگری نیز در آن اقامت دارند.
"معمولا کارکنان این هتل عادت دارند تا برابر فوتبالیست‌های حاضر در این هتل در یک دیدار محلی به میدان بروند. من در استخر بودم که مطلع شدم یک دیدار محلی فوتبال در اطراف هتل در جریان است. من با حسرتی خاص پرسیدم واقعا ؟ با تمام وجود به دنبال شنیدم جواب مثبت در پاسخ به سوال خودم بودم. یک لحظه به حضور خودم در این بازی فکر کردم و گفتم شاید باید بار دیگر شروع کنم.
"من به همراه نامزدم ، شونا به محل برگزاری آن بازی رفتم و دیدم که فوتبالیست‌های بسیاری حضور دارند. من به دوستان و شونا گفتم ، متاسفم اما باید در این بازی حضور پیدا کنم. شونا از من پرسید واقعا مطمئنی ؟ من نیز جوابی جز بله نداشتم ، گفتم و سریع به بازی رفتم."
این ستاره‌ی 24 ساله‌ بازی کوتاه خود در این مسابقه‌ی محلی را با تمرینات آماده‌سازی مقایسه کرد و از توان خود برای بازگشت به میادین سخن گفت. او بسیار امیدوار است تا هرچه زودتر به دنیای حرفه‌ای بازگردد.
او در ادامه افزود : " من فقط دوست دارم هرچه زودتر به تمرینات آماده‌سازی بازگردم و از حضور در تمرینات لذت ببرم. این بازی نیز مشابه تمریناتی بود که من انجام خواهم داد ، به همین خاطر بسیار از آن لذت بردم.
"من با امید به خداوند ، فکر می‌کنم بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردم و در جمع 11 نفر حاضر در زمین قرار گیرم. این امر بیش از هر چیز دیگری برای من شگفت‌انگیز خواهد بود."

دیدگاه‌ها