کد خبر : 982192 | 14 مرداد 1391 ساعت 15:27 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: مسابقه روی بدش را به من نشان داد

ملی‌پوش دوی 400 متر المپیک لندن گفت: از رکوردم اصلا راضی نیستم و به لندن نیامده بودم تا تنها شرکت کننده باشم، اما مسابقه روی بدش را به من نشان داد.

 هاشمی: مسابقه روی بدش را به من نشان داد
سجاد هاشمي که زمان 47 ثانيه و 75 صدم ثانيه را در دوي 400 متر المپيک لندن از خود به جاي گذاشت و به مرحله نيمه نهايي نرسيد، در حالي که به شدت از عملکرد خودش ناراحت بود و سرش را از روي تاسف تکان مي‌داد در گفت و گو با ايسنا اظهار کرد: اصلا از رکوردم راضي نيستم، شرمنده مردم و خانواده‌ام که يک سال سختي‌ها را تحمل کردند شدم. المپيک ميدان خيلي بزرگي بود .
هاشمي که تنها با 20 سال جواز حضور در المپيک را براي ايران گرفت، ادامه داد: درست است که سنم کم است، اما دوست داشتم با دست پر به ايران برگردم. مردم ايران لايق بهترين‌ها هستند و المپيک بعدي حتما جبران خواهم کرد.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا تا به حال در چنين شرايطي مسابقه داده اي گفت: تا به حال هم چنين فضايي را نديده‌ بودم، المپيک ميدان بزرگي است، در همين گروه من قهرمان آمريکايي المپيک پکن از خط بيرون زد که اين سختي مسابقه دادن در المپيک را نشان مي‌دهد. من نيز از رکورد اين فصلم خيلي عقب بودم. مسابقه دو رو دارد که امروز روي بدش را به من نشان داد. المپيک بعدي حتما جبران خواهم کرد.
هاشمي در مورد کسب المپيک گفت: فدراسيون خيلي براي من زحمت کشيده بود و هيچ کس پيش‌بيني المپيکي شدن من را نمي‌کرد، اما من دوست نداشتم که فقط المپيکي شوم و مي خواستم رکورد ايران را با زمان 45 و 81 صدم ثانيه که در اختيار خودم است را بزنم تا به نيمه نهايي صعود کنم، اما متاسفانه نشد.
هاشمي در پايان گفت: اين ميدان تجربه بزرگي براي من بود که البته دوست داشتم با تجربه اي شيرين المپيک را ترک کنم. البته انگيزه‌ام را از دست نمي دهم و تازه ياد گرفته‌ام که چگونه تمرين کنم. از اين پس برنامه‌ريزي خواهم کرد تا در بازي‌هاي آسيايي 2014 يک مدال خوشرنگ براي ايران به دست بياورم.

دیدگاه‌ها