کد خبر : 982199 | 14 مرداد 1391 ساعت 15:46 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرزام:

چون فکر کردند مدال نمی‌گیریم، اهمیتی ندادند

مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: شاید به دلیل اینکه مسئولان فکر می‌کردند در المپیک مدال نمی‌گیریم، به ما اهمیتی ندادند.

چون فکر کردند مدال نمی‌گیریم، اهمیتی ندادند
افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره شرایط سولماز عباسی در رقابت‌های المپیک لندن، گفت: حریفانی که در المپیک شرکت کردند تمرینات خوبی داشتند و بهترین نتیجه را کسب کردند. ما در 2 ماه گذشته تمرینات خوبی نداشتیم و نتوانستیم ورزشکاران را آماده کنیم.
وی ادامه داد: نداشتن پیست 2 کیلومتر در ایران و عدم برگزاری دیدار تدارکاتی مهمترین دلیل برای کسب چنین نتیجه‌ای است. برای کسب سهمیه با برگزاری اردوی یک ماهه در چین نتیجه خوبی حاصل شد که اگر همان را برای المپیک تکرار می‌کردیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم.
مربی تیم ملی روئینگ بانوان با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های المپیک آینده از حالا صورت بگیرد، تصریح کرد: شاید مسئولان فکر می‌کردند مدال نمی‌گیریم اهمیتی به ما ندادند اما رنکینگ هم برای ما مهم است. اگر بخواهیم تیم را رها کرده و در فاصله یک سال مانده به کسب سهمیه برای المپیک آماده شویم بازهم چنین نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.
فرزام درباره اقدام فدراسیون در خصوص جذب مربی خارجی که در المپیک لندن نتایج خوبی داشته‌اند، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و در حد حرف باقی نماند. ما از مربیانی استفاده می‌کنیم که حتی کشورشان در المپیک نماینده‌ای نداشت. بنابراین حضور مربی طراز اول به ما هم کمک می‌کند. روئینگ را تازه آغاز کرده‌ایم که اگر شرایط پیست و تمرینات فراهم شود همه عوامل باعث می‌شود تا ورزشکار رشد کند.

دیدگاه‌ها