کد خبر : 982204 | 14 مرداد 1391 ساعت 15:58 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی:

ایران یکی از مدعیان امیدهای آسیا است

بازیکن ملی پوش صبای قم گفت: تیم ملی امید ایران یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا خواهد بود.

ایران یکی از مدعیان امیدهای آسیا است
سعید لطفی بازیکن صبای قم که عضو تیم ملی زیر 22 سال کشورمان محسوب می شود، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ما از مرحله مقدماتی این رقابت ها صعود مقتدرانه ای داشتیم و اکنون نیز آماده کسب عنوان قهرمانی آسیا هستیم.
به گزارش مهر ،بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، افزود: رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا امسال برای نخستین بار با برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن برگزار می شود.
وی یاد آور شد: تیم ملی فوتبال امید زیر 22 کشورمان نیز با ترکیبی از بهترین های فوتبال کشور بعد از حضور موفق در مرحله مقدماتی این رقابت ها قصد دارد در مرحله نهایی نیز با تیم های مدعی قهرمانی رقابت نزدیک داشته و در نخستین دوره این رقابت ها کسب افتخار کند.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: به همین منظور فدارسیون فوتبال کشورمان یکی از بازیکنان خوشنام سال های نه چندان دور فوتبال کشور و عضو سابق تیم های ملی و استقلال تهران را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال معرفی کرده که این چهره علیرضا منصوریان است.
وی تصریح کرد: تیم ملی امید زیر 22 سال برنامه های آماده سازی خود را از فروردین ماه امسال آغاز کرد و بعد از پشت سر گذاشتن چند مرحله از اردوها و برنامه های آماده سازی با حضور ملی پوشان باشگاه های مختلف لیگ برتر و دسته اول، حضور بسیار موفقی در مرحله مقدماتی داشت و خوشبختانه با کسب بهترین نتایج راهی مرحله نهایی شد.
لطفی با بیان اینکه ایران در مرحله نهایی با اقتدار به مصاف حریفان می رود و یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا است، اظهار داشت: ما در برابر تمامی حریفان خود در این رقابت ها خوب بازی کردیم و تنها یک بار به تساوی رضایت دادیم و با کسب پیروزی در سایر بازی ها با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه سوم بالاتر از کویت راهی مرحله نهایی شدیم.
گفتنی است: سعید لطفی بازیکن 22 ساله سابق تیم های فوتبال راه آهن تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس و شهرداری اراک در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان است که در آستانه لیگ دوازدهم به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
این بازیکن برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مورد توجه یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم قرار گرفته است و بدین ترتیب یکی از بازیکنان صبا در لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می شود.

دیدگاه‌ها