کد خبر : 982490 | 16 مرداد 1391 ساعت 13:37 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با عربستان

اسامی 27 بازیکن تیم ملی نوجوانان اعلام شد

سرمربی تیم ملی نوجوانان 27 بازیکن را برای بازی با عربستان دعوت کرد.

اسامی 27 بازیکن تیم ملی نوجوانان اعلام شد

  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان در ارتباط با آخرین برنامه های تمرینی گفت: تیم ملی نوجوانان اردوی جدیدش را در کمپ تیم های ملی و از 20 تا 30 مرداد برگزار خواهد کرد. به غیر از این اردو دو اردوی دیگر داریم که یکی از این اردوها خارجی است.

وی ادامه داد: قرار بود به ترکیه برویم اما به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال عربستان از ما دعوت کرده در کمپ این تیم در مالزی حاضر شویم و با تیم ملی نوجوانان عربستان بازی دوستانه انجام دهیم، این دعوت را قبول کردیم و از چهارم تا 12 شهریور به مالزی خواهیم رفت. از فدراسیون فوتبال عربستان تقاضای دو بازی دوستانه کرده ایم و آنها پیش از این برای یک بازی دعوت کرده بودند که امیدواریم با پیشنهاد ما موافقت کنند.

دوستی گفت: پس از بازگشت از مالزی یک اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت و اول مهر وارد مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خواهیم شد. بازی هایی که ما هدف گذاریمان رسیدن به جام جهانی و قهرمانی در آسیاست.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در اردوی پیش رو 27 بازیکن دعوت شده اند که برای سفر به مالزی انتخاب خواهند شد. خوشبختانه ما ترکیب اصلی تیم را شناخته ایم و روی کارهای تاکتیکی و دفاعی و حمله ای در حال مرور و تمرین های ویژه ای هستیم.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

مجتبی مقتدایی، علی هزامی، محمد یاسینی، ساسان جعفری کیا، عرفان وجدانی، کمیل حق زاده، رضا کرملا چعب، دانیال کاظم نیا، محمد خسروی، علی ریگی، سیدسجاد سید، امین جوادی مقدم، سید مجید حسینی، سید محمد خرم الحسینی، امیرمحمد مظلوم، علی شجاعی، محمد بازاج، میلاد داعی، امیر نصر آزادانی، کیوان هاشمی، شروین کاظمی، سعید عزت اللهی، صادق محرمی، پارسا سلیمی، حمید اورنگی، عبدالرضا زارعی، عرفان اسطخری

بازیکنان باید بعدازظهر جمعه 20 مرداد 91 ساعت 14 وارد اردو شوند و روز دوشنبه 30 مرداد از اردو خارج خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها