کد خبر : 982493 | 16 مرداد 1391 ساعت 13:44 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان به دنبال پیزارو و سه خرید دیگر

به گزارش کوریره دلوسپورت میلان قصد اضافه کردن چهار چهره جدید به ترکیب خود, پیش از شروع فصل را دارد.

میلان به دنبال پیزارو و سه خرید دیگر

    طبق گزارش منتشره در رسانه های ایتالیایی، دیوید پیزارو، هافبک شیلیایی به عنوان یکی از گزینه های اصلی سران روسونری  به منظور تقویت در خط میانی در نظر گرفته شده و این در حالی است که میلان قصد دارد تا سه خرید دیگر را پیش از شروع فصل به ترکیب خود اضافه کند.

  میلان به دنبال آن است تا چهار چهره جدید را برای فصل 13-2012 به ترکیب خود اضافه کند و به ادعا نشریه رمی کوریره دلوسپورت هافبک رمی دیوید پیزارو یکی از آن گزینه هاست.

پس از پیروزی 3-1 در یک بازی دوستانه برابر المپیا پاراگوئه ای حالا ماکس آلگری و گالیانی در تلاش هستند تا پس از خروج بازیکن های  بسیاری از میلان در انتهای فصل اخیر  هر چه سریعتر بازیکنانی را در پست های مدافع مرکزی,دفاع چپ,هافبک مرکزی و یک مهاجم را به ترکیب خود اضافه کنند.

سران روسونری اخیرا پیشنهادی 6.5 ملیون یورویی برای ستاره باشگاه مون پلیه ارائه کردند که رد شده اما آنها همچنان امیدوار هستند تا بتوانند در چهار پست ذکر شده خرید هایی را انجام دهند.

دیوید پیزارو، هافبک سابق اینتر ،به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای پیوستن به میلان اعلام شده است.این بازیکن 32 ساله کسی است که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس ,منچستر سیتی حضور داشت.

از سوی دیگر میلان به دنبال آن است تا با شرایطی که دارد یک مهاجم را به عنوان جایگزینی برای زلاتان که به همراه سیلوا به پاری سن ژرمن پیوسته بیابد و گزینه های متعددی در این پست مطرح است.

 در صورتی که باشگاه به دنبال سرمایه گذاری بر روی جوان ها باشد روگلیو فیونس از ریور پلاته یکی از گزینه ها خواهد بود  در حالی که نام ادین ژکو بوسنیایی,الساندر ماتری,جوزپه روسی و کارلوس تبس همچنان پیرامون باشگاه روسونری مطرح است.

دیدگاه‌ها