کد خبر : 982729 | 17 مرداد 1391 ساعت 15:49 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

پترویچ: قاسمپور نباید از مس برود

فکر می کردم استقلال قوی تر از این باشد اما زیاد خوب نبودند.استقلال این همه ستاره و بازیکن ملی پوش دارد اما چیز خاصی از آنها ندیدم .

پترویچ: قاسمپور نباید از مس برود
ایوان پتروویچ هافبک صربستانی مس کرمان معتقد است که تیمش در بازی با استقلال نمایش بهتری داشت.
پترویچ در مورد بازی دوشنبه شب حرف هایش را اینگ.نه آغاز می کند:« بازی خوبی بود، البته ما بهتر از حریف بودیم و می توانستیم گل هم بزنیم. استقلال هم می توانست گل بزند اما در نهایت مساوی شد. این بازی برای ما خیلی مهم وحساس بود چون 3 بازی قبلی مان را هر چند خوب بازی کرده بودیم اما باخته بودیم.مقابل استقلال خوب بازی کردیم ولی حیف شد که نبردیم.البته در دو صحنه هم روی بازیکنان ما صد در صد پنالتی شد که داور نگرفت.»
او در پاسخ به این سوال که استقلال را چطور دیدی می گوید:«فکر می کردم استقلال قوی تر از این باشد اما زیاد خوب نبودند.استقلال این همه ستاره و بازیکن ملی پوش دارد اما چیز خاصی از آنها ندیدم و خوب بازی نکردند.نمی دانم چرا قلعه نویی استقلال را با بارسا و اسپانیا بازی می کنند ولی مقابل ما که فقط زیر توپ می زدند و پاس بلند می دادند.»
پترویچ در مورد حاشیه هایی که در کرمان برای ابراهیم قاسمپور درست شده خاطرنشان می کند:«به نظر من قاسمپور مقصر نیست و نباید از مس برود،مطمئن باشید که تیم ما از این وضعیت خارج می شود.تیم ما در این تعطیلات باید اول خوب استراحت کند و بعد خوب تمرین کند وتمرکزمان روی بازی های بعدی باشد. مطمئن هستم تیم ما خوب می شود و نتایج خوبی خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها