کد خبر : 983278 | 21 مرداد 1391 ساعت 13:59 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاینتزه در مسیر نیولز اولد بویز

ستاره سابق منچستریونایتد قراردادش را با تیم ایتالیایی لغو کرد و درآستانه پیوستن به تیمی است که فوتبالش را در آن شروع کرده است.

هاینتزه در مسیر نیولز اولد بویز
دیشب سران باشگاه رم در وب سایت رسمی شان اعلام کردند که گابریل هاینتزه این تیم را ترک کرده است و حالا شنیده می شود که این بازیکن آرژانتینی در آستانه پیوستن به نیولز اولد بویز، تیمی است که فوتبالش را در آن آغاز کرده.
به نقل از گل هاینتزه 34 ساله تابستان گذشته و بعد از دو فصل حضور در المپیک مارسی به رم پیوست و در 29 بازی در تمامی تورنمنت ها برای این تیم به میدان رفت و فصل را با رم در رده هفتم جدول به پایان برد.
در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه رم در روز پنجشنبه می خوانیم:« ما با هاینتزه به توافقی دو جانبه برای لغو قرارداد او دست یافته ایم و تنها امضای این توافق باقی مانده.»
روز جمعه هم بیانیه دیگری روی وب سایت رسمی این باشگاه رفت:« رم و گابریل ایوان هاینتزه به توافق رسیدند تاقرارداد این بازیکن با باشگاه رم را که تا سال 2013 اعتبار داشت را به صورت دو طرفه لغو کنند.»
هاینتزه فوتبالش را در نیولز اولد بویز شروع کرد و در فصل 7-1996 در 8 دیدار برای این تیم به میدان رفت و بعد ازآن بود که به رئال وایادولید منتقل شد.او سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای منچستریونایتد و رئال مادرید را در کارنامه ورزشی اش می بیند.
پیش از هاینتزه، داوید پیزارو هم از رم جدا شده و به فیورنتینا پیوسته بود و در ماه جولای هم ژوان با ترک اردوی جلوروسی به اینترناسیونال برزیل منتقل شده بود.

دیدگاه‌ها