کد خبر : 984767 | 03 شهریور 1391 ساعت 13:01 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت: کرانچار گفت برای بصیرت دست بزنید

من بابت اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم و نمی‌توانم دروغ بگویم ولی فوتبال حرفه‌ای شده است. پارسال که در سپاهان بودم بازی‌های دیگر را آنالیز می‌کردم و از اعتماد کرانچار ممنونم.

بصیرت: کرانچار گفت برای بصیرت دست بزنید
پیکان تهران در یک بازی حساس موفق به شکست سپاهان شد و بعد از پایان بازی عبدالله ویسی، سرمربی پیکان پیروزی تیمش را تقدیم مجید بصیرت کرد که با ناراحتی از سپاهان جدا شده بود.
بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار گل، در مورد پیروزی مقابل تیم سابقش می‌گوید: «من قبل از بازی هم گفتم که بدنم در پیکان است اما قلبم با سپاهان. من هم خوشحالم بودم و هم ناراحت، ناراحت از این که تیم محبوبم باخته بود و خوشحال از این که پیکان توانست در این بازی یک برد باارزش را کسب کند. واقعاً در بعضی از لحظات بازی تیمم را گم می‌کردم و خیال می‌کردم سپاهان تیم من است و باید بگویم که هنوز هم این تیم را دوست دارم.»
بصیرت در پاسخ به این سئوال که آیا از کرانچار ناراحت هستی، خاطرنشان می‌کند: «من بابت اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم و نمی‌توانم دروغ بگویم ولی فوتبال حرفه‌ای شده است. پارسال که در سپاهان بودم بازی‌های دیگر را آنالیز می‌کردم و باید از کرانچار تشکر می‌کردم که به من اعتماد کرد. او حتی اجازه می‌داد حریفان را برای بازیکنان آنالیز کند، کرانچار حتی بعد از پایان فصل در جشن قهرمانی سپاهان خطاب به بازیکنان گفت که برای مجید بصیرت دست بزنید چون او در قهرمانی تیم ما نقش داشت.»
بصیرت در پاسخ به این سئوال که آیا کرانچار باعث جدایی شما شد، تأکید می‌کند: «او یک مربی باشخصیت و حرفه‌ای است و من معتقدم در جدایی من نقشی نداشت. باز هم می گویم که او یک مربی حرفه‌ای بود و به من اعتقاد داشت. مجید بصیرت جای کسی را در سپاهان تنگ نکرده بود، من واقعاً دوست داشتم در سپاهان بمانم ولی نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد.»
بصیرت در مورد حرف‌های ویسی که این برد را تقدیم او کرده است خاطرنشان می‌کند: «به هر حال از آقای ویسی تشکر می‌کنم در ضمن از دیگر بازیکنان پیکان هم تشکر می‌کنم. آنها قبل از بازی به من گفتند که نگران نباش و واقعاً از جان مایه گذاشتند و یک تشکر ویژه هم از محمدرضا طهماسبی دارم که به معنای واقعی یک کاپیتان است.»

دیدگاه‌ها