کد خبر : 984797 | 03 شهریور 1391 ساعت 16:59 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

موتو: بیشتر از زلاتان گل خواهم زد

مهاجم رومانیایی معتقد است که در تیم جدیدش آژاکسیو فرانسه، حتی بیشتر از زلاتان به گل خواهد رسید .

موتو: بیشتر از زلاتان گل خواهم زد
آدریان موتو، مهاجم رومانیایی باشگاه آژاکسیو قول داده که در رقابتهای این فصل لیگ فرانسه، بیشتر از زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن گلزنی خواهد کرد.
به نقل از گل ،این مهاجم 33 ساله در فصل 6-2005 در کنارزلاتان در تیم یوونتوس توپ می زد و الان مطمئن است که می تواند در تیم آژاکسیو حتی بیش از گلهای زلاتان در پاری سن ژرمن را به ثمر برساند.
موتو در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« من زلاتان را خوب می شناسم. او دوست خوبی است. من و او مسابقه ای گذاشته ایم تا ببینیم که چه کسی بیشتر گل می زند. هرچند که او در تیم بهتری است ولی هیچ مشکلی نیست. من روی برد خودم شرط می بنم.»
این مهاجم رومانیایی اخیرا از چزنا جدا شده و به زودی قرارداد جدیدش با آژاکسیو را به امضا خواهد رساند.
موتو دراین باره گفت:« آژاکسیو تیم خوبی برای من است.رئیس باشگاه عشق و علاقه زیادی دارد و من واقعا از شیوه ای که او با من صحبت کرد خوشم آمد. آنچه او به من گفت، به شدت مرا به وجد آورد و می خواهم بخشی از تیمی باشم که زیر نظر او کار می کند. می خواهم خودم را بازیکنی مهم و تاثیرگذار ببینم.»
آژاکسیو یکشنبه شب در دیدار با پاری سن ژرمن به تساوی بدون گل دست یافت و در دو دیدار ابتدایی اش در رقابتهای فصل جدید لیگ فرانسه به 4 امتیاز رسیده است .

دیدگاه‌ها