کد خبر : 984902 | 04 شهریور 1391 ساعت 10:32 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرخابی:سپاهان اشتباهات بزرگی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان اشتباهات این تیم در یارگیری را بسیار بزرگ دانست و افزود: امروز سپاهان و کرانچار نمی‌دانند چکار باید بکنند. صادقی دروازه‌بان بدی نیست اما از دست دادن رحمان احمدی جای تاسف داشت.

چرخابی:سپاهان اشتباهات بزرگی داشت
حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دلایل ناکامی سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: مهمترین دلیل به اشتباهات بزرگ در یارگیری تیم باز می‌گردد. اینکه حسینی، بنگر و سزار از این تیم جدا شدند، اصلا هیچ تقصیری متوجه باشگاه نیست اما نباید شرایطی را برای جدایی رحمان احمدی، جانواریو و کریمیان فراهم می‌کردند.
وی اضافه کرد: کریمیان به تیم تعصب داشت و به درد سپاهان می‌خورد، اما خودشان آن را کنار گذاشتند. جانواریو هم علاقمند بود بماند، اما اتفاقاتی افتاد تا از سپاهان برود. امروز هم تیم با سیستم 3-3-4 بازی می‌کند، دلیلش هم آن است که صددرصد از کلاه کج استفاده کنند زیرا این بازیکن را خودشان آورده‌اند، مشکلاتی وجود دارد و نمی‌خواهند او را کنار بگذارند.
"11 سال مربی احمدرضا عابدزاده بهترین دروازه‌بان ایران بودم و با صراحت می‌گویم دوازه‌بان خوب در ایران نداریم." پیشکسوت تیم سپاهان با اشاره به این مسئله در مورد عملکرد ضعیف محمدباقر صادقی اظهار داشت: صادقی دروازه‌بان بدی نیست اما از دست دادن رحمان احمدی جای تاسف داشت. آنطور که شنیده‌ام احمدی حاضر بود با مبلغ کمتر در سپاهان بماند زیرا به تیم و پیراهن آن تعصب داشت، اتفاقی که کمتر در بین فوتبالیست‌های ایرانی شاهد آن هستیم.
وی افزود: امسال سپاهان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر، جام حذفی و مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود و چه اشکالی داشت تیم دو دروازه‌بان خوب می‌گرفت که با رقابتی عادلانه، از دروازه‌‎ تیم به خوبی حراست می‌کردند. در این شرایط اگر صادقی دچار مصدومیت یا مشکل روحی-روانی شود، چه‌کار باید کرد.
چرخابی در ادامه با بیان اینکه امروز سپاهان و کرانچار نمی‌دانند چکار باید بکنند، خاطرنشان کرد: سپاهان به رحمان احمدی نیاز داشت و نباید به راحتی اجازه می‌دادند این دروازه‌بان از سپاهان جدا شود.
وی در مورد تشویق ساکت توسط تماشاگران سپاهان پس از شکست برابر پیکان افزود: شکی وجود ندارد ساکت مدیرعاملی قوی بود اما علیرضا رحیمی تنها مدیرعامل فوتبالی لیگ ایران است. امروز اقدام تماشاگران حرفه‌ای نیست و باید از او حمایت کرد. متاسفانه تماشاگران زود شروع به شعار دادن علیه کادرمدیریت، فنی و بازیکنان کردند و باید بیش از این صبور باشند.
پیشکسوت تیم سپاهان در مورد تاثیر منفی دعوت نشدن بازیکنان این تیم از سوی کی‌روش به تیم ملی تاکید کرد: قطعا این مسئله روی تیم تاثیر منفی گذاشته است. بطور مثال وقتی یک دانش‌آموز همیشه 20 می‌گیرد و معلم به دانش‌آموزان دیگر که 18 یا 19 گرفته‌اند، هدیه می‌دهد، این دانش آموز ضربه می‌خورد. امروز همه مربیان ایران دوست دارند امید ابراهیمی در تیم‌شان بازی کند، اما وقتی نفراتی نظیر وی به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، روی عملکردشان تاثیر منفی گذاشته می‌شود.
وی در مورد اینکه سرمربی تیم سپاهان پس از پایان بازی با پیکان اعلام کرد 5-6 موقعیت گلزنی داشته است، یادآور شد: وقتی 40 موقعیت هم داشته باشید اما نتوانید گل بزنید، فایده‌‎ای ندارد. تیم مقابل قطعا می‌خواهد برابر سپاهان گل نخورد و وقتی این اتفاق می‌افتد، باید به این نکته توجه کرد آن تیم موفق‌تر از سپاهان عمل کرده است.
چرخابی مسابقات فصل جاری را سخت‌‍ترین دوران برگزاری لیگ دانست زیرا ممکن است بیش از 4 تیم به لیگ دسته اول سقوط کند و هنوز وضعیت تعداد تیم‌های ایران در آسیا مشخص نیست و در پایان گفت: لیگ ایران مانند کسی است که پایش شکسته و چند قدم پیش می‌رود و پس از آن متوجه این مسئله می‌شود، این یعنی همه تیم‌های کار فوق العاده سختی دارند. هیچ تیمی را نمی‌توان از امروز قهرمان و سقوط کرده دانست و حتی ذوب‌آهن می‌تواند با 2 برد به میانه جدول برسد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی برابر پیکان تن به شکست یک بر صفر داد. این دومین باخت متوالی سپاهانی‌ها در لیگ امسال بوده است.

دیدگاه‌ها