کد خبر : 984940 | 04 شهریور 1391 ساعت 13:37 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک کره گران‌ترین بازیکن تاریخ سوانسی شد

هافبک کره‌ای سلتیک با عقد قراردادی سه ساله به ازای 6 میلیون پوند به سوانسی پیوست.

هافبک کره گران‌ترین بازیکن تاریخ سوانسی شد
کي‌سونگ يونگ هافبک تيم ملي فوتبال کره جنوبي و باشگاه سلتيک اسکاتلند با سوانسي انگليس به توافق رسيد و قرارداد سه ساله امضا کرد.
به نقل از ایسنا ،اگرچه باشگاه سوانسي رقم قرارداد اين بازيکن کره‌اي را اعلام نکرد اما رسانه‌هاي انگليسي اعلام کردند که رقم اين انتقال 6 ميليون پوند است که اين گرانترين خريد تاريخ باشگاه سوانسي به شمار مي‌آيد.
اين بازيکن 23 ساله کره‌اي در بازي‌هاي المپيک لندن تيم ملي المپيک فوتبال کشورش را همراهي کرد و بازي‌هاي زيبايي را به نمايش گذاشت که اين مسئله باعث شد تا همزمان با اين بازي‌ها سران باشگاه‌ سوانسي به جذب وي ابراز علاقه کنند.
سايت رسمي باشگاه سوانسي به نقل از اين بازيکن کره‌اي نوشت: از دوران کودکي روياي بازي در ليگ برتر انگليس را داشته‌ام. بي‌صبرانه در انتظار بازي اول خود در اين رقابت‌ها هستم. وقتي به سوانسي نگاه مي‌کنم پيش‌بيني مي‌کنم که اين باشگاه روند رو به رشدي داشته باشد. بايد اعتراف کنم که وجود مايکل لادروپ در نيمکت سوانسي از دلايل اصلي پيوستنم به اين تيم بود. لادروپ را از کودکي مي‌شناسم. او بازيکن بسيار خوبي بود و شيفته بازي او بودم. اميدوارم که بتوانم در اين تيم بازيهاي زيبايي را به نمايش گذارم.

دیدگاه‌ها