کد خبر : 985190 | 06 شهریور 1391 ساعت 16:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسفندیاری:

برخی دروازه‌بان‌ها بهانه جویی می‌کنند

مربی دروازه‌بانی تیم فوتبال پیکان گفت: دروازه‌بان‌های ما علیه توپ‌های لیگ برتر حرفی نزده‌اند.

برخی دروازه‌بان‌ها بهانه جویی می‌کنند
داریوش اسفندیاری در مورد اینکه دو دروازه‌بان پیکان علیه توپ‌های لیگ برتر بیانیه‌ امضا کرده‌اند، گفت: چنین مطلبی به هیچ عنوان صحت ندارد. دروازه‌بان‌های پیکان نه بیانیه‌ای امضا کرده‌اند نه مصاحبه‌ای علیه توپ‌های لیگ برتر انجام داده‌اند. ظاهرا برخی از دروازه‌‌بان‌ها برای ناکامی خود دنبال بهانه‌جویی هستند و می‌خواهند برای گل‌هایی که می‌خورند توجیهی داشته باشند.
وی ادامه داد: کاروالیو و رضا یادگاری دو دروازه‌بان ما و تمام دروازه‌بان‌های لیگ شش هفته است که با این توپ‌ها تمرین و بازی می‌کنند و در تمرینات پیش فصل هم با همین توپ‌ها تمرین کرده‌ایم و چطور یک شبه این توپ‌ها بد شده‌اند؟
اسفندیاری با اشاره به دروازه‌بان‌های با سابقه ملی عنوان کرد: در گذشته دروازه‌بان‌هایی مثل عابدزاده و غلامپور داشته‌ایم که ساعت‌ها تمرین می‌کردند اما برخی از دروازه‌بان‌ها که حس ندارند به اندازه یک درواز‌ه‌بان ملی تمرین کنند برای ناکامی خود بهانه جویی می‌کنند. سه سال است در لیگ برتر با توپ‌های آل اشپورت بازی می‌کنند. سازمان لیگ از توپ‌های استاندارد استفاده می‌کند و نمی‌شود این توپ‌ها یک شبه بد شوند. باید علت گل خوردن برخی دروازه‌بان‌ها را در جایی دیگر جستجو کرد.

دیدگاه‌ها