کد خبر : 985346 | 08 شهریور 1391 ساعت 12:45 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مهاجم آژاکسیو در جلسه معارفه

لژیونر جدید آژاکسیو بر خلاف روال معمول در جلسات معارفه عمل کرد و گفت: آقای ‌‌ایبراهیموویچ خیالت را راحت کنم. امسال بیشتر از تو در لوشامپیونه گل می‌زنم.

خط و نشان مهاجم آژاکسیو در جلسه معارفه

     به نقل از اکیپ، آدریان موتو که ابتدای هفته جاری از چزنا ایتالیا به لیگ فرانسه مهاجرت کرد و همکاری مشترک با آژاکسیو را پذیرفت، روز گذشته در نشست خبری به خبرنگاران معرفی شد.

وی در این جلسه به جای آنکه حرف‌های نویدبخش برای همکاری با کارفرمای جدید خود بزند، جملات تند و آتشینی خطاب به مهاجم تازه‌وارد سوئدی پاری‌سن‌ژرمن زد و برایش خط و نشان کشید.

موتو 33 ساله که در سال 2004 بخاطر مصرف کوکایین از تیم چلسی انگلیس اخراج شد و فیفا او را 17 میلیون یورو جریمه کرد، گفت: آقای زلاتان‌، خیالت را راحت کنم. هنوز بازنشسته نشده‌ام و تو را به مبارزه می‌طلبم.

وی افزود: مطمئن باشد در لوشامپیونه بیشتر از زلاتان گلزنی خواهم کرد.

مهاجم رومانیایی که در دوران ورزشی‌اش همواره پرحاشیه بوده، در سال 2010 بخاطر استفاده از ماده ممنوعه «سیبوترامین» ‌مرتکب دوپینگ شد و جنجال دیگری آفرید. او که در خلال دوران ورزشی‌اش گاه و بیگاه جملات تندی علیه رقبایی مثل ایبراهیموویچ بر زبان آورده، دیروز بر‌خلاف روال یک جلسه معارفه کوشید مهاجم سوئدی پاریسی‌ها را که تابستان از آ.ث‌میلان جدا شد، تحریک کند.

 

دیدگاه‌ها