کد خبر : 985813 | 12 شهریور 1391 ساعت 18:03 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرم‌زاده: شرمنده‌ام که طلا نگرفتم

پرتابگر دیسک ایران پس از کسب مدال نقره بازی‌های پارالمپیک لندن گفت: فقط مدال طلا می‌توانست من را در این بازی‌ها راضی کند اما شرمنده‌ام که دوباره مانند پارالمپیک پکن از این مدال باز ماندم.

کرم‌زاده: شرمنده‌ام که طلا نگرفتم

   مهرداد کرم زاده امروز در رقابت های پرتاب دیسک بازی های پارالمپیک بعد از ورزشکار بریتانیا در رده دوم قرار گرفت، اظهار داشت: آمده بودم تا مدال طلا بگیرم فقط کسب این مدال می توانست من را راضی کند، اما شرمنده ام که نتوانستم این رنگ مدال را بدست بیاورم. اتفاقی که در پارالمپیک پکن هم افتاد فقط از این بابت با این مدال دل مردم را شاد کردم، شادم.

وی تصریح کرد: که مدال نقره ام را به تمام ملت ایران بویژه همسرم، فرزندانم و پدر و مادرم تقدیم می کنم.

وی با یادآوری اینکه تاکنون چهار بار حضور در بازی های پارالمپیک را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: حریف بریتانیایی من که مدال طلای مسابقات دیسک را بدست آورد برای نخستین بار بود که در این بازی شرکت می کرد با این حال من اولین کسی بودم که پیش او رفتم و قهرمانی اش را تبریک گفتم.

پرتابگر دیسک ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چرا برای ترغیب تماشاگران حاضر در ورزشگاه و تشویق آنها اینقدر تلاش می کردید؟»، گفت: وقتی آلن دیویس مدال طلا گرفت، انگار پسر من به این موفقیت رسیده بود چون او همسن پسرم است و از این بابت خوشحال بودم اگرچه باز هم تاکید می کنم از اینکه نتوانستم خودم به مدال طلا برسم شرمنده شده ام.

مهرداد کرم زاده با بیان اینکه پرتاب های خود را با مصدومیت انجام داد، گفت: از چند شب پیش موچ دستم درد می کند و با درد آن می خوابم حتی برای مسابقات امروز موچ دستم را بانداژ کرده بودم که البته در یکی از پرتاب ها باند دستم به دیسک گیر کرد و مجبور شدم آن را باز کنم از مدال نقره ام خوشحالم اما هنوز احساس درد می کنم.

دیدگاه‌ها