کد خبر : 986111 | 14 شهریور 1391 ساعت 20:56 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرزین: قضاوت داور درست بود

وزنه بردار دسته 5/82 کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال طلای رقابت‌های این وزن در بازی‌های پارالمپیک گفت: طبق برنامه قرار بود ابتدا مدال طلایم را حتمی کنم سپس سراغ رکوردشکنی بروم.

فرزین: قضاوت داور درست بود
مجید فرزین که امروز سه شنبه در رقابت‌های وزنه برداری دسته 5/82 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد، اظهارداشت: برای این رقابت‏ها یک برنامه کاملا از پیش تعیین شده داشتیم. طبق برنامه و با هماهنگی مربیان و با توجه به رکوردها قرار بود ابتدا در سه حرکت مدال طلایم را قطعی کنم سپس سراغ رکورد شکنی بروم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "آیا قضاوت داور در مورد حرکتی که شما برای رکوردشکنی داشتید و آن را خطا اعلام کرد، درست بود؟"، خاطرنشان کرد: داور قضاوت درستی داشت. من برای بالا بردن وزنه خیلی مکث کردم و در کل حرکتم باخطا انجام شد. شاید اگر دوباره به من فرصت داده می‏شد، می‏توانستم رکوردشکنی کنم اما قسمت نبود. ان شاالله در پارالمپیک آینده این کار را خواهم کرد.
وزنه بردار طلایی ایران با بیان اینکه مدال خود را به تمام مردم ایران تقدیم می کنم، گفت: امیدوارم سیامند رحمان هم روز چهارشنبه بتواند مدال خوش رنگی بگیرد.
مجید فرزین امروز در رقابت‎های وزنه برداری دسته 82.5 کیلوگرم با مهار وزنه 237 کیلوگرمی عنوان نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد. این وزنه بردار 28 ساله ابتدا وزنه 233 کیلوگرمی را پرس کرد و در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 235 کیلوگرمی شد.

دیدگاه‌ها