کد خبر : 986117 | 14 شهریور 1391 ساعت 21:11 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال ایتالیا دچار افت شده؛

نستا: مبادله کاسانو و پاتزینی به نفع همه بود

الساندرو نستا، ستاره سابق میلان معتقد است که مبادله جیامپائولو پاتزینی و آنتونیو کاسانو از سوی سران دو باشگاه اینتر و میلان، به نفع همه بوده است.

نستا: مبادله کاسانو و پاتزینی به نفع همه بود
در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پاتزینی از اینتر به میلان منتقل شد و کاسانو در مسیری برعکس از میلان به اینتر رفت. در این میان، نستا معتقد است که این مبادله تصمیمی منطقی بوده و به نفع همه است.
نستا در صحبتهایی به یوروسپورت گفت:« من معتقدم که هم کاسانو و هم پاتزینی نیاز به ترک تیمهایشان داشتند. این بهترین تصمیم ممکن برای همه بود. با این مبادله همه برد کردند: سران دو باشگاه و هر دو بازیکن. کاسانوو پاتزینی حتی نیازی به تغییر مکانشان نداشتند؛ چون هردویشان در همان شهری که بودند باقی ماندند.»
مدافع سابق میلان و تیم ملی ایتالیا درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که فوتبال ایتالیا در حال افت است و دراین باره گفت:« به نظر من ، سال 1976 سال مهمی برای فوتبال ایتالیا بود؛ دراین سال بازیکنان  بزرگ زیادی به دنیا آمدند و منطقا حالا همه آنها پیر شده اند. رقابتهای سری آ در حال افت است، بدون درنظر داشته ما بازیکنانی که ایتالیارا ترک کرده ایم. ولی الان مدتی است که روند این افول آغاز شده است.»

دیدگاه‌ها