کد خبر : 986163 | 15 شهریور 1391 ساعت 10:43 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصیری: مدالم را به مردم کرمان تقدیم می‌کنم

قهرمان کرمانی پارالمپیک گفت: مدالم را به همه مردم استان کرمان و علاقمندان به ورزش تقدیم می‌کنم.

نصیری: مدالم را به مردم کرمان تقدیم می‌کنم

   پیمان نصیری گفت: این مدال را به همه مردم استان کرمان و علاقمندان به ورزش تقدیم می‌کنم.

وی افزود: برای موفقیت در این مسابقات تلاش و برنامه‌ریزی دو ساله‌ای داشتم، علاوه بر تمرینات مستمر در کرمان با سجاد مرادی دونده باسابقه کشورمان ارتباط مداومی داشتم و حتی در چند مرحله اردوهای آماده‌سازی‌ام را بنا به تشخیص وی در شهرکرد و تهران دنبال کردم.

نصیری خاطرنشان کرد: از اینکه توانستم با کسب این مدال دل مردم و علاقمندان به ورزش در استان کرمان و کشور را شاد کنم خوشحالم، ضمن اینکه باید از مسئولان فدراسیون جانبازان که حمایت خوبی از ورزشکاران داشتند، تشکر کنم و خوشحالم که با مدال طلا پاسخ حمایت‌های آنها را دادم.

وی ضمن قدردانی از سجاد مرادی به دلیل حمایت‌هایی که از او داشته است، عنوان کرد: وقتی کاری گروهی انجام شود موفقیت را به دنبال دارد، باید از حمایت‌های فرزاد فروزی که در دوران بدنسازی نقش زیادی در آماده‌سازی من داشت نیز تشکر کنم.

قهرمان پارالمپیک رسیدن به خط پایان مسابقات و جا گذاشتن حریفان را یکی از بهترین لحظات عمرش دانست و افزود: ایرانی شایسته بهترین‌ها است و ما با توکل به خدا و ائمه معصومین توانستیم در این مسابقات دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کنیم.

وی افزود: مدت کوتاهی را به استراحت می‌پردازم و پس از آن خود را آماده حضور موفقی در مسابقات آسیایی می‌کنم، ضمن اینکه از هم‌اکنون به فکر مسابقات پارالمپیک در کشور برزیل هستم.

دیدگاه‌ها