کد خبر : 986223 | 15 شهریور 1391 ساعت 16:25 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوسا خواستار فسخ‌قراردادش با پرسپولیس شد

رییس کمیته‌ پزشکی و سلامت باشگاه پرسپولیس از احتمال فسخ قرارداد روبرتو سوسا هافبک دفاعی این تیم خبر داد.

سوسا خواستار فسخ‌قراردادش با پرسپولیس شد
پرفسور فرهاد فريد رييس کميته‌ پزشکي و سلامت باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت روبرتو سوسا براي همکاري با باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: سوسا قبل از عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس تا آخر فصل در رقابت‌هاي ليگ برتر پرتغال بدون هيچ گونه مصدوميتي از ناحيه مينيسک پا در اين تيم بازي کرد و زماني که به باشگاه پرسپوليس پيوست از ناحيه منيسک پا يا رباط صليبي مصدوم نبود بلکه در هفته‌ سوم رقابت‌هاي ليگ برتر دچار آسيب ديدگي‌ شد.
وي افزود: سوسا در يازدهم مرداد پيش من آمد. پس از انجام MRI تشخيص دادم که از ناحيه رباط صليبي دچار پارگي است بنابراين بلافاصله بايد تحت عمل جراحي قرار مي‌گرفت، ولي وي از انجام عمل امتناع کرد و گفت چون پس از انجام عمل به مدت هفت ماه قادر به بازي در رقابت‌هاي ليگ برتر نخواهد بود، دوست داشت اين جراحي در کشور خودش انجام شود و تمايلي به انجام اين عمل در ايران نداشت.
فريد تاکيد کرد: طي جلسه‌اي که امروز سوسا به همراه کادر پزشکي با رويانيان در باشگاه پرسپوليس خواهد داشت، در رابطه با آخرين وضعيتش براي فسخ قرارداد يا احتمال همکاري‌اش با باشگاه نظر نهايي خود را اعلام خواهد کرد، اما در عين حال در صورتي که تمايل به انجام عمل جراحي در ايران نباشد، لزومي براي حضور وي در باشگاه ديده نمي‌شود.
فريد افزود: سوسا درخواست داشته قراردادش با پرسپوليس فسخ شود و حالا قرار شده رويانيان پس از گفت‌وگو با اين بازيکن در اين‌باره تصميم‌گيري کند.
رييس کميته‌ پزشکي و سلامت باشگاه پرسپوليس همچنين در رابطه با وضعيت کئون بازيکن کره‌اي باشگاه پرسپوليس که به مدت دو هفته است با اين تيم قرارداد بسته، اظهار کرد: تست پزشکي و سلامت وي از سوي فدراسيون فوتبال مورد تاييد قرار گرفته است و هم اکنون کارت پزشکي براي وي صادر شده، اما هنوز من هيچ تستي از لحاظ سلامت بر روي وي انجام ندادم.

دیدگاه‌ها