کد خبر : 986247 | 15 شهریور 1391 ساعت 18:55 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

صادق‌زاده: از وزنه‌برداری خداحافظی می‌کنم

وزنه‌بردار 100- کیلوگرم ایران در رقابت‌های پارالمپیک لندن پس از کسب مدال برنز گفت: این مدال را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی تقدیم کرده و از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی می‌کنم.

صادق‌زاده پس از کسب مدال برنز دسته 100- کيلوگرم مسابقات وزنه‌برداري پارالمپيک لندن اظهار کرد: حريفان سرسختي در اين وزن حضور دارند. حريفاني از نيجريه، مصر و چين که فوق‌العاده هستند. آنها رکوردهاي خوبي را به جاي مي‌گذارند. من در صحنه‌ي رقابت‌هاي داخلي وزنه 245 کيلوگرم و در تمرينات وزنه 250 کيلوگرم را زده‌ام اما متاسفانه مدتي است که با آسيب‌ديدگي مواجه شدم و به همين دليل رقابت با چنين حريفاني برايم سخت‌تر هم شد.
وي گفت: مي‌خواهم از پدر و مادرم، فدراسيون جانبازان و معلولين و نيز سازمان ورزش شهرداري تشکر کنم که حمايت‌هاي خوبي از من داشتند. من اين مدال را به مردم زلزله‌زده‌ي آذربايجان تقديم مي‌کنم. متاسفانه پس از آن اتفاق ناگوار در آذربايجان من به طور کامل در اردو بودم و نتوانستم به آن منطقه بروم اما پس از بازي‌هاي پارالمپيک بلافاصله به مناطق زلزله‌زده مي‌روم.
صادق‌زاده با تاکيد بر اين‌که از دنياي حرفه‌اي وزنه‌برداري خداحافظي مي‌کنم، گفت: تصميمم را به طور جدي گرفته‌ام و مي‌خواهم از وزنه‌برداري خداحافظي کنم و قطعا مرا در پارالمپيک بعدي نخواهيد ديد.

دیدگاه‌ها