کد خبر : 986348 | 17 شهریور 1391 ساعت 02:09 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپه‌وند: برنزم را در برزیل به طلا تبدیل می‌کنم

پرتاب‌گر دیسک تیم دوومیدانی ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های پارالمپیک،‌ گفت: به لندن آمده بودم که رکوردم را افزایش دهم و حالا خوشحالم به مدال برنز رسیده‌ام واین مدال را به تمام مردم لرستان تقدیم می‌کنم.

سپه‌وند: برنزم را در برزیل به طلا تبدیل می‌کنم
فرزاد سپه‌وند پس از کسب مدال برنز رقابتهاي پرتاب ديسک بازي‌هاي پارالمپيک لندن اظهار کرد: مسابقه خوبي بود. خوشحالم که رکورد فوق‌العاده 58/39 را زدم. من اين رکورد را تا به حال نزده بودم حتي در تمرينات هم به چنين رکوردي نرسيده بودم. آخرين رکورد من همان 54 متر و 53 سانتي‌متر بود که در بازي‌هاي آلمان ثبت شد. در تمرينات پيش از پارالمپيک نيز 53/35 زده بودم. اکنون خيلي خوشحالم چون از رکوردم راضي هستم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا پيش‌بيني مي‌کرديد به مدال در اين بازي‌ها برسيد، گفت: من براي مدال به اين بازي‌ها نيامدم. آمده بودم تا رکوردم را جابجا کنم و حالا که به مدال رسيدم، خوشحال‌تر هستم. الان از اينکه زحمات خودم و مربيانم نتيجه داده، خوشحالم.
سپه‌وند در پاسخ به اين سوال که براي آينده چه برنامه‌اي داريد گفت: بايد با برنامه‌ريزي بهتر و پس از چند عمل جراحي کوچکي که خواهم داشتم براي آينده و پارالمپيک 2016 آماده شوم. حضور وارلي مربي بلاروس من در کسب اين نتيجه خيلي موثر بود. من اوايل با مصطفي بهرامي مربي دو و ميداني کار مي‌کردم، بعد از آن چندين ماه زير نظر عباس صميمي بودم و سپس وارلي مربي من شد. او از رکوردي که در اين بازيها زدم خيلي راضي بود.
وي گفت: حريفان من در اين ماده بسيار قدر هستند. من در پکن چهارم شده بودم و اکنون در دومين حضورم در پارالمپيک سوم شدم. البته مي‌خواهم در ريودوژانيرو اول شوم نه دوم. همچنين از زحمات تمام مربيانم و خانواده‌ام تشکر مي‌کنم و اين مدال را به تمام لرستاني‌ها تقديم مي‌کنم.

دیدگاه‌ها