کد خبر : 986916 | 22 شهریور 1391 ساعت 12:09 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد هنکه با استقلال فسخ شد

داستان مربی آلمانی که با سر و صدا به استقلال آمد داستان عجیبی بود اما هنکه روز گذشته قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

قرارداد هنکه با استقلال فسخ شد

   به گزارش سايت گل، روزي که هنکه به ايران آمد تا با استقلال قرارداد ببندد پرسپوليسي‌ها از مديرعامل استقلال دلخور شدند و مدعي بودند که آنها زودتر از استقلال به سراغ اين مربي آلماني رفته‌اند و کار استقلالي‌ها اخلاقي نبوده است. همين درگيري استقلال و پرسپوليس از هنکه مربي بزرگي ساخت تا حدي که تا مدت‌ها سايه نام اين مربي بر نيمکت استقلال و مظلومي سنگيني مي‌کرد.

 مدت‌ها اين شايعه بر سر زبان‌ها افتاد که هنکه به زودي جانشين مظلومي مي‌شود اما نه تنها اين امر محقق نشد بلکه مسئولان استقلال از اينکه اين مربي را به خدمت گرفتند پشيمان شدند.

هنکه وقتي متوجه شد آمدن امير قلعه‌نويي به استقلال مسجل شده است يک‌دفعه غيبش زد اما از آنجايي که قراردادش با استقلال دو ساله بود، طبق قرارداد بايد يک سال ديگر با استقلال مي‌ماند که با توجه به شرايط موجود معلوم بود که اين امر به هيچ عنوان محقق نمي‌شود. در مقطعي هم بحث شکايت اين مربي از استقلال به فيفا بر سر مسائل مالي بر سر زبان‌ها افتاد تا اينکه رفتن هنکه به يکي از تيم‌هاي انگليسي به عنوان آناليزور خيال استقلالي‌ها را راحت کرد.

هنکه که تيم جديدي پيدا کرده بود براي اينکه قراردادش با استقلال برايش دردسر تازه‌اي به وجود نياورد قبول کرد با گرفتن مبلغي که چندان در خور توجه نبود قراردادش را با استقلال فسخ کند اما اين پايان ماجراي هنکه با استقلالي‌ها نيست. اين مربي آلماني در ايميلي از فتح‌ا...زاده خواسته به آلمان برود تا از تسهيلات باشگاه بايرن‌مونيخ ديدن کند، شايد هم با سفر مدير عامل استقلال به آلمان توافقنامه‌اي بين باشگاه بايرن‌مونيخ و استقلال صادر شود.

 

دیدگاه‌ها