کد خبر : 987092 | 24 شهریور 1391 ساعت 19:26 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

هرندی:برای بردن تیم استاد‌لیگ به شیراز می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تعطیلات لیگ را برای تیمش خوب و برای سایر تیم‌ها سم دانست و گفت: برای پیروزی مقابل تیم استاد لیگ برتر به شیراز می‌رویم تا طلسم عدم برد در بازی‌های خارج از خانه را بشکنیم.

هرندی:برای بردن تیم استاد‌لیگ به شیراز می‌رویم
 امید هرندی در گفتگو با مهر، در مورد وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این تعطیلات اردوی خارجی که هیچ، حتی اردوی داخلی هم نداشتیم و تنها تمرینات‌مان در شهر خودمان پیگیری کردیم. البته با موافقت قلعه‌نویی، دیداری تدارکاتی با استقلال برگزار کردیم و در آن بازی همه دیدند تیم داماش در شرایط خوبی قرار دارد.
وی در مورد دیدار تیمش با فجرسپاسی هم اظهار داشت: تیم فجر یکی از تیم‌های جوان و قدرتمند لیگ است که هدایت آن را استاد همه مربیان لیگ آقای یاوری برعهده دارد. البته من امیدوارم بتوانیم در این بازی مهم به پیروزی دست یافته و طلسم نبردن داماش در بازی‎های خارج از خانه را بشکنیم.
سرمربی تیم داماش با اشاره به شرایط سخت این تیم به خاطر برگزاری 4 دیدار خارج از خانه پس از محکومیت از سوی کمیته انضباطی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در این بازی‌ها امتیازات لازم را کسب کنیم و جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی لیگ بهبود بخشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است در صورت ناکامی در این بازی‌ها از داماش کنار گذاشته شوید؟ خاطرنشان کرد: در این مدت تمام تلاشم را انجام دادم تا مردم شهر رشت خوشحال باشند. ضمن اینکه مدیون آقای عابدینی هستم زیرا ایشان برای نخستین مرتبه به من اجازه داد تجربه سرمربیگیری در لیگ برتر را بدست آورم و به نظرات ایشان احترام می‌گذارم.
هرندی در پایان گفت: تیم داماش بازیکنانی دارد که می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و امیدوارم کی‌روش نگاه ویژه‌ای هم به تیم ما داشته و این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
دیدار تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 18:30 دقیقه فردا شنبه در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها