کد خبر : 987567 | 29 شهریور 1391 ساعت 12:11 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هرندی: درگیری اتوبوس ساختگی و تحمیلی بود

امید هرندی، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست سنگین مقابل فجر سپاسی در نهایت توسط امیر عابدینی برکنار شد و مدیرعامل داماش اعلام کرده که دلیل اصلی اخراج هرندی درگیری‌هایی بود که در اتوبوس به وجود آمد.

هرندی: درگیری اتوبوس ساختگی و تحمیلی بود

    به گزارش سایت گل، هرندی در ادعایی جنجالی معتقد است که این درگیری ساختگی بوده است. این موضوع زمانی عجیب می‌شود که گویا در قرارداد هرندی بندی وجودی دارد که حالا به ضرر او شده است. می‌گویند قبل از شروع فصل وقتی قرار بوده که قرارداد هرندی با داماش امضا شود، در یکی از بندها این موضوع گنجانده شده که اگر او به دلیل مسائل انضباطی از داماش اخراج شود نمی‌تواند درصد زیادی از مبلغ قراردادش را بگیرد. حالا مسئولان داماش او را به دلیل مسائل انضباطی اخراج کرده‌اند و در رشت شایعه شده که عابدینی این کار را انجام داده تا پول قرارداد هرندی را ندهد.

سرمربی سابق داماش هم در صحبت‌هایی جنجالی در این خصوص می‌گوید: «این درگیری که در مورد آن صحبت می‌کنند مربوط به دو روز قبل از بازی است و هیچ ربطی به شکست داماش ندارد. البته من به این درگیری‌ها که اتفاق افتاد شک دارم و احتمال می‌دهم که ساختگی و تحمیلی باشد. من در مورد سرپرست تیم هم شک دارم، او به عابدینی خیلی نزدیک است و این در حالی است که در رشت پیشکسوتان زیادی حضور داشتند و می‌توانستند سرپرست داماش شوند.»

هرندی تأکید می‌کند: «این درست که ما درگیر شدیم ولی در روز بازی آشتی کردیم و همه چیز تمام شد. من معتقدم این کار ساختگی بود تا پولم را ندهند و حالا این جریانات را به وجود آوردند تا برکنارم کنند و پولم را ندهند.»

 

دیدگاه‌ها