کد خبر : 988118 | 03 مهر 1391 ساعت 17:46 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

نستا: آلگری و اینزاگی مانند بچه‌ها رفتار کردند

مدافع پیشین روسونری پس از شنیدن خبرهای درگیری لفظی سرمربی‌ تیم‌ بزرگسالان و جوانان باشگاه میلان اعلام کرد آنها مانند بچه‌ها رفتار کرده‌اند.

نستا: آلگری و اینزاگی مانند بچه‌ها رفتار کردند
در خبرهایی که هفته پیش به وسیله سایت‌های خبری ایتالیایی منتشر شدند آمده بود در جلسه تمرینی جوانان باشگاه میلان ماسیمیلیانو آلگری و فیلیپو اینزاگی با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی داشته‌اند.
پس از این ماجرا آلگری و اینزاگی در یک کنفرانس خبری شرکت کردند و همه چیز را رد کردند. آدریانو گالیانی، نایب رییس میلان نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد موضوع مهمی اتفاق نیفتاده است.
الساندرو نستا که در پایان فصل گذشته و با پایان یافتن قراردادش میلان را به مقصد مونترئال ایمپکت ترک کرد در این مورد گفت: دعوای آلگری و اینزاگی مانند دعوای بچه‌ها بود. اگر اتفاق‌هایی که رخ داده همانی باشد که من در نشریه‌ها خواندم، باید بگویم آنها مانند بچه‌ها رفتار کرده‌اند.
میلان در فصل جاری بسیار ضعیف ظاهر شده و تنها یک پیروزی از 5 دیدار پیشین خود بدست آورده است.
نستا در این مورد نیز گفت: این نخستین باری نیست که تیم در چنین شرایطی قرار می‌گیرد. در فصل‌های پیش و زمانی که چنین شرایطی پیش می‌آمد، ما فصل را با بدست آوردن رتبه خوبی به پایان می‌بردیم. جایگاه آلگری اکنون در میلان خوب نیست ولی نمی‌دانم اگر او اخراج شود، چه کسی جای او را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها