کد خبر : 988281 | 05 مهر 1391 ساعت 11:17 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر فیورنتینا

کاررا: نتوانستیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم

مربی یوونتوس پس از آنکه در زمین فیورنتینا به تساوی بدون گل رسیدند اعلام کرد یووه به هیچ وجه نتوانسته‌ برنامه‌هایش را در زمین پیاده کند.

کاررا: نتوانستیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم

     به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، هفته پنجم لیگ ایتالیا با انجام یک دیدار بین فیورنتینا و یوونتوس آغاز شد که در نهایت این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

ماسیمو کاررا در مورد این دیدار گفت: نیازی نیست که همیشه و در هر دیدار به سوی دروازه حریف حمله کنید، در برخی از دیدارها باید به کنترل کردن حمله‌های حریف بپردازید. فیورنتینا بسیار خوب بازی کرد و به عقیده من شیوه بازی آنها شایسته احترام است. آنها تمام 90 دقیقه را را دویدند و نمایش فوق العاده‌ای داشتند. ما به هیچ وجه نتوانستم برنامه‌هایی که می‌خواستیم را پیاده کنیم. می‌دانستیم ویولا برابر ما عملکرد بسیار خوبی به نمایش خواهد گذاشت، بنابراین تمام کاری اکه انجام دادیم این بود با قدرت جلوی آنها ایستادگی کرده و دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

در نیمه دوم آندره‌آ پیرلو از بازی بیرون رفت و به جای او پل پوگبا جوان وارد زمین شد. پیرلو در دیدار با کیه‌وو نیز استراحت کرده بود و بیرون رفتن او از زمین تا حدودی تعجب بر انگیز بود.

کاررا در این مورد گفت: ما به دنبال این هستیم که پیرلو بیشتر از آنکه در میدان حضور داشته باشد، بتواند استراحت کند. اگر تیم ما 3 روز در میان به میدان برود بدان معنا خواهد بود که برخی بازیکنانی که برای ما اهمیت بالایی دارند، نمی‌توانند به خوبی تمرین کرده و یا استراحت کنند. از این رو باید در برخی از دیدارها به آنها استراحت داد.

دیدگاه‌ها