کد خبر : 988798 | 10 مهر 1391 ساعت 16:21 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوژ را دست کم نگیرید

هشدار گئورگی هاجی به منچستریونایتد

گئورگی هاجی، اسطوره فوتبال رومانی، به فرگوسن و شاگردانش هشدار داد که در دیدار فردا شب مقابل کلوژ در لیگ قهرمانان، این تیم رومانیایی را دست کم نگیرند.

هشدار گئورگی هاجی به منچستریونایتد
یونایتدها در اولین دیدارشان در این رقابت ها با یک گل گالاتاسرای را از پیش رو برداشتند اما نمایش چندان خوبی ارائه ندادند. آنها فصل گذشته نیز در همان مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفته بودند.
کلوژ برای راهیابی به رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، در دور مقدماتی بازل سوئیس، تیمی که فصل گذشته منچستریونایتد را حذف کرد، از پیش رو برداشت و در اولین دیدار مرحله گروهی نیز براگای پرتغال را شکست داد.
هاجی در گفتگو با منچستر اونینگ نیوز گفت:" منچستریونایتد باید مراقب باشد. کلوژ تیم بسیار خوبی است. آنها هر 5 دیدار این فصل شان در رقابت های اروپایی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند."
ستاره سابق بارسا همچنین رافائل باستوس، هافبک برزیلی کلوژ که در دیدار مقابل براگا دو بار موفق به گلزنی شد را مورد ستایش قرار داد و گفت:" او الگویی از بازیکنان خارجی قدرتمند است. او اعتماد به نفس بالایی دارد. کلوژ تا 5 سال قبل باشگاه بزرگی در رومانی نبود اما از آن زمان موفقیت های این باشگاه آغاز شد. آنها فصل قبل هم در چمپیونزلیگ بازی کردند و با چلسی روبرو شدند، پس ترسی از رویارویی با منچستریونایتد ندارند.
آنها سازماندهی خیلی خوبی دارند و یک مربی باتجربه (یوان آندونه) روی نیمکت آنها حضور دارد. آنها به دلیل مصدومان شان و همچنین حضور در چمپیونزلیگ، در لیگ رومانی در صدر قرار ندارند اما تیم بسیار قدرتمندی هستند."

دیدگاه‌ها