کد خبر : 988930 | 11 مهر 1391 ساعت 15:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

با تمام وجود مقابل ازبکستان بازی می‌کنیم

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران از آمادگی بالای این تیم برای بازی فردا (چهارشنبه) برابر ازبکستان صحبت کرد و افزود: هر چند پس از برد پر گل برابر استرالیا توقع مردم از تیم ما زیاد شده، اما به همه آنها قول می دهیم بازیکنان تیم نوجوانان با تمام وجودشان برابر ازبکستان بازی کنند.

با تمام وجود مقابل ازبکستان بازی می‌کنیم
مهدي غفاري اظهار کرد: پس از برد خوبي که برابر استراليا داشتيم از بازيکنان خواسته‌ايم تا آن پيروزي پنج بر يک را کاملا فراموش کنند، چرا که اگر همچنان به آن فکر کنند، ممکن است در بازي با ازبکستان لطمه بخوريم. درست است که ما موفقيت بزرگي براي راهيابي به جام جهاني را به دست آورديم، اما بايد براي بازي با ازبکستان با تمرکز و آمادگي کامل به ميدان برويم. نبايد بگذاريم در کشور خودمان قهرماني رقابت آسيا نصيب تيم ديگري شود.
وي افزود: خوشبختانه همه بازيکنان در آمادگي جسمي خوبي به سر مي‌برند، تنها احسان وجداني که از بازيکنان اصلي ما بود در بازي با استراليا دچار آسيب ديدگي‌ شد و پس از معاينات ظاهرا مينيسکش پاره شده است. اما از اين بابت چندان نگران نيستيم چون کميل حق زاده بازيکن جايگزين او کيفيت مطلوبي دارد و در دقايقي هم که برابر استراليا بازي کرد خوب بود. يکي، دو مصدوم ديگر هم داشتيم که آسيب ديدگي‌ شان جزئي بود و الان شرايط خوبي دارند.
وي درباره ارزيابي‌اش از تيم ازبکستان گفت: کادر فني تيم نوجوانان از تمامي حريفان شناخت پيدا کرده است. ما حتي بازي ازبکستان و کره جنوبي که ساعتي پيش از بازي ايران و استراليا برگزار شد را از نزديک ديديم. ازبکستان را آناليز کرده‌ايم. پيش‌بيني مي‌‌کنيم برابر ما چطور بازي خواهد کرد. البته هر مسابقه شرايط خاص خودش را دارد و بايد در دقايق اوليه بازي ببينيم ازبکستان چه نوع شيوه‌اي را براي بازي با ايران انتخاب کرده است.
غفاري با بيان اين که ازبکستان تيمي فيزيکي داراي قدرت بدني بالا است، افزود: بازيکنان کليدي اين تيم را شناسايي کرديم. ازبکستان مهاجمان خوبي دارد و ممکن است برابر ايران مانند بازي با کره جنوبي ظاهر شود. فوتبالي که کاملا با دفاع صرف و استفاده از حملات همراه بود. به هر حال مسابقه آساني در پيش نيست. هر چند برد پر گل برابر استراليا توقع مردم از تيم ما را زياد کرده، اما فقط به آنها قول مي‌دهيم که بازيکنان تيم نوجوانان با تمام وجودشان و به عشق مردم بازي خواهند کرد. فقط اميدواريم بهترين نتيجه‌ را بگيريم.
دستيار علي دوستي مهر در پايان از مردم خواست تا براي حمايت از تيم نوجوانان فردا (چهارشنبه) به ورزشگاه دستگردي بيايند: حمايت مردم انگيزه زيادي به بازيکنان نوجوان تيم ما مي‌دهد. حضور مردم براي ما دلگرمي است. از آنها مي‌‌خواهم تيم ملي را در مسابقه حساس با ازبکستان تنها نگذارند.

دیدگاه‌ها