کد خبر : 989050 | 12 مهر 1391 ساعت 19:30 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

شانس آوردیم ایران را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان گفت: از ایران شناخت کامل داشتم و شانس آوردیم آنها را شکست دادیم.

شانس آوردیم ایران را شکست دادیم

دلشاد نورعلي‌اف، مربي ازبکستان پس از پيروزي بر تيم فوتبال نوجوانان ايران در نشست خبري اظهار کرد: اين مسابقه يکي از سخت‌ترين بازي‌هاي ما بود. ايران تيم خوب و فيزيکي بود. آنها قدرت بدني بالايي داشتند. ما واقعا خوش‌شانس بوديم که توانستيم ايران را شکست دهيم. بنابراين از همه‌ي بازيکنانم تشکر مي‌کنم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين برد انتقام شکست چهار سال پيش بود که برابر ايران متحمل شديد؟ اظهار کرد: به هيچ وجه فکر نمي‌کنم برد فعلي ما انتقامي براي آن مسابقه باشد؛ چون در آن تورنمنت تيم ديگري از ازبکستان به ميدان رفته بود و الان ما با تيم ديگري بازي مي‌کنيم. من ايران را به خوبي مي‌شناختم. ما در تورنمنت آذربايجان برابر اين تيم بازي کرديم و از تفکرات سرمربي تيم ايران هم شناخت داشتم.
نورعلي‌اف درباره‌ي بازي فينال و اين‌که تمايل دارد با عراق يا ژاپن روبه‌رو شود، اظهار کرد: قطعا بازي فينال دشواري‌هاي خودش را خواهد داشت. دروازه‌بان تيم ما مصدوم است و يکي از مدافعين‌مان هم مريض شده است. براي ما مهم نيست در فينال با چه تيمي روبه‌رومي‌شويم. من فکر مي‌کنيم، هر دو آن تيم‌ها حريفان سختي خواهند بود. فقط تلاش مي‌کنيم برنده باشيم.

دیدگاه‌ها