کد خبر : 989255 | 15 مهر 1391 ساعت 18:44 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دبیرکل AFCدر تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافت

تمرین عصر روز شنبه تیم ملی فوتسال ایران با حضور "آلکس سوسای"، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، برگزار شد.

دبیرکل AFCدر تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافت

در این تمرین که با حضور 21 بازیکن برگزار شد، حسین طیبی و علیرضا صمیمی به علت مصدومیت در مراحل آماده‌سازی تیم شرکت نکردند و سایر بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به کارهای بدنی پرداختند.
نکته جالب توجه این بود که پیش از آغاز تمرین "آلکس سوسای" دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در سالن سرپوشیده کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و پس از بازدید از امکانات کمپ دقایقی برای ملی پوشان فوتسال ایران صحبت کرد.
وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال 2012 تایلند، گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی در آسیا برگزار می‌شود، انتظار داریم تیم‌های آسیایی به ویژه ایران نتایج خوبی را کسب کنند. شما باید نشان دهید چه توانایی‌ای دارید و ثابت کنید بر بام آسیا هستید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکاناتی که فدراسیون فوتبال ایران برای شما فراهم کرده و کادر فنی خوبی که تیم شما را هدایت می‌کند، توقع داریم بتوانید نتایج خوبی را به دست آورید و اطمینان داریم می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با اشاره به اینکه 15 سال است که با ترابیان ارتباط نزدیک دارد، به شوخی خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر شما موافق هستید، ایشان را عوض کنم. در این لحظه بازیکنان هم به طنز اعلام کردند، این کار را انجام دهید.
تمرین تیم ملی فوتسال از ساعت 18 آغاز شد و یک ساعت و نیم به طول انجامید که بازیکنان در اکثر دقایق برنامه‌های بدنسازی را اجرا کردند.
ملی پوشان فوتسال ایران خود را برای حضور در جام جهانی 2012 تایلند که از اول تا 18 نوامبر(11 تا 28 آبان) به میزبانی این کشور برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

دیدگاه‌ها