کد خبر : 989269 | 16 مهر 1391 ساعت 07:31 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاتزینی: این یک انتقام کوچک خواهد بود

پاتزینی اذعان کرد که به دنبال انتقام از باشگاه اینتر می‌‌باشد و بهترین انتقام گلزنی به این باشگاه می‌‌باشد.

پاتزینی: این یک انتقام کوچک خواهد بود
  به این مهاجم قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات گفته شده بود که در باشگاه اینتر در لیست مازاد قرار دارد. این بازیکن با کاسانو و مبلغ ۷ میلیون یورو معاوضه شد.
 پاتزینی در این باره گفت: من در این مورد فکری نمی‌‌کنم. من از انتخابم که میلان است بسیار خوشحال هستم. منطقی‌ به نظر می‌‌رسد که من در مقابل باشگاه سابقم که در آن از نظر روحی مرا تضعیف کردند با انگیزه باشم. می‌‌توانیم به عنوان یک انتقامی کوچک به این مساله نگاه کنیم.
*بالاخره میلان با ابنتر؟
 ما در مورد دو تیم مهم صحبت می‌‌کنیم، اما زمانی‌ که شما در سالن افتخارات باشگاه میلان قدم می‌‌زنید، شما تازه می‌‌فهمید در جایی‌ دیگر از دنیا هستید که تا بحال مشاهده نکرده اید. استراماچیونی در اولین تجربه مربیگری خود قرار دارد پس باید به دنبال تجربه اندوزی باشد. آلگری مربی‌ با تجربه‌ای می‌‌باشد زیرا توانسته تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و در ایتالیا قهرمان شود
*رابطه با آلگری
   من با آلگری راحت هستم زیرا او نیز اهل توسکان است. زمانی‌ که او اصطلاحات خاصی‌ را بکار می‌‌برد به دوران کودکیم باز می‌گردم. این درست است که من به سانتر در بازی احتیاج بیشتری دارم اما در دوران بازیگریم من موفق به ثمر رساندن ۱۲۰ گل شده‌ام که همه آنها با ضربه سر نبوده است. ما باید در پاسکاری پیشرفت بیشتری بکنیم همانطور که من زمان اندکی‌ توپ را در اختیار خود نگاه می‌‌دارم.
*رابطه با کاسانو
آنتونیو شخصیت جالبی‌ دارد. در دو سالی‌ که در سمپدوریا بودیم دوران خوبی داشتیم. او بسیار بخشنده است اما اگر از شما خوشش نیاید بهتر است که از او دوری کنید.
*دلامادونینا؟
می‌خواهم یکشنبه فوق‌العاده‌ای داشته باشم. اگر برنده از زمین خارج شویم بسیار خوشحال خواهم بود حتی اگر بتوانم که گلی‌ به ثمر برسانم.

دیدگاه‌ها