کد خبر : 990361 | 28 مهر 1391 ساعت 10:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

5-4 گل از فولاد می‏‌خوریم

انتقاد مربی تیم فوتبال گهر از بلاتکلیفی باشگاه

مربی تیم فوتبال گهر لرستان از وضعیت موجود در این تیم و بلاتکلیفی محض باشگاه انتقاد کرد.

انتقاد مربی تیم فوتبال گهر از بلاتکلیفی باشگاه
پورمند با ابراز نارضایتی از اینکه برخی جلوی پای هدایتی سنگ می‌‏اندازند، اظهار کرد: با آمدن هدایتی تمرینات تیم مرتب برگزار می‏‌شد که برخی شلوغ بازی درآوردند و الان نمی‏‌دانیم چه کسی صاحب تیم است. با این وضعیت کار خیلی دشواری مقابل فولاد خوزستان داریم؛ چون روحیه بچه‏‌ها داغان است و بدون شک 5-4 گل از فولاد می‏‌خوریم.
وی با بیان اینکه کاری که آقایان نتوانستند در 4 ماه انجام دهند، آقای هدایتی طی 48 سال انجام داد، خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه، 20 درصد اول قرارداد همه بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کردند، 10 درصد بعدی، پاداش‎ها، محل اسکان و دفتر باشگاه هم آماده شده بود اما هدایتی را فراری و همه چیز را به هم ریخته‏‌اند.
مربی گهر لرستان با بیان اینکه مظلومی از تیم رفته و هنوز برنگشته، عنوان کرد: واقعاً تیم محلی هم این‏گونه نیست و کاملاً بلاتکلیفیم. هر 5 دقیقه یک خبر می‏‌شنویم که این خبرها برای تیم سم است؛ چیز‏هایی که تا حالا در ورزش ندیده بودم در این 4 ماه در گهر دیدم و هر روز حاشیه‌‏ها پیرامون تیم بیشتر می‏‌شود.
پورمند تاکید کرد: برخی برای منافع شخصی خودشان حاضرند گهر سقوط کند. فوتبال در تمام دنیا وسیله‏‌ای برای نزدیک شدن دل‏ها، فرهنگ‏ها، تمدن‏ها و... است اما در اینجا برعکس از این وسیله استفاده می‏‌کنند. چرا از فوتبال برای نزدیکی مردم استفاده نکنیم؟
وی با بیان اینکه نباید از ورزش استفاده ابزاری شود، تصریح کرد: برای محقق شدن این مهم، آدم باید از منافع شخصی بگذرد اما متاسفانه در گهر تنها چیزی که به آن توجه نمی‏‌شود خود تیم است و اصلاً منافع تیم برای کسی مهم نیست و مسوولیت بازی‏های آینده هم با کسانی است که جو خوب تیم را با سنگ‏‌اندازی به هم زدند.
پورمند با اشاره به اینکه همین افراد سنگ‌‏انداز بعد از این مصاحبه علیه من موضع می‏‌گیرند، افزود: باید قدر امثال هدایتی را که بدون چشمداشت برای ورزش هزینه می‏‌کنند، بدانیم و به جای اینکه آنها را اذیت و در کارشان خلل ایجاد کنند باید پشتیبانی و حمایت صورت گیرد.

دیدگاه‌ها