کد خبر : 990393 | 28 مهر 1391 ساعت 13:29 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک آلومینیوم هرمزگان:

مدیرعامل باشگاه قول داد مشکلات مالی حل شود

هافبک آلومینیوم هرمزگان گفت: مشکلات مالی داریم اما مدیرعامل باشگاه قول داد که این مشکلات حل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه قول داد مشکلات مالی حل شود
امجد شکوه مقام در گفت‌وگو با فارس گفت: تمرینات آلومینیوم از سر گرفته شده و ما هم خوب تمرین کردیم و فکر می‌کنم این تعطیلات به سود ما تمام شود. در 11 هفته‌ای که از لیگ گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی بندرعباس، خوب تمرین نمی‌کردیم و در تمرین 2 ساعته فقط تمرینات 4 به 2 انجام می‌دادیم و از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی نبودیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی در آلومینیوم هم وجود دارد یا خیر گفت: 20 درصد از قراردادها پرداخت شده اما 4، 5 ماه است که حقوق نگرفته‌ایم. با این حال فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید. امسال سال اول حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و شرایط کمی سخت است. میثاقیان به جز سرمربی‌گری کارهای دیگر تیم را هم انجام می‌دهد و انشاء‌الله همه چیز حل خواهد شد.
این بازیکن با اشاره به مشکلات مالی تیم‌ها گفت: هنوز از ابومسلم، شموشک و شاهین طلبکار هستم و مشهدی‌ها بعد از 5 سال یک فقره چک به من دادند که آن هم برگشت خورد. از شاهین هم که اصلا شکایت نکرده‌ام و فکر می‌کنم من، پورخسروانی و ایران‌نژاد تنها بازیکنانی باشیم که پیگیر نشدیم. در ایران فقط 3،4 تیم از لحاظ مالی غنی هستند و بقیه مشکل دارند.
شکوه‌مقام در خصوص جلسه‌ای که میان بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم برگزار شد، تصریح کرد: بازیکنان کمی نگران بودند و میثاقیان همه را جمع کرد و گفت قرار است بعد از تمرین مدیرعامل با شما صحبت کند. آقای جباری زاده نیز همه را جمع کرد و قول داد همه چیز حل شود. میثاقیان حتی پیگیر صحبانه‌ خوردن بچه‌ها هم هست و مثل پدر با بازیکنان برخورد می‌کند.
وی در پایان در خصوص اینکه آیا آلومینیوم در لیگ برتر می‌ماند یا خیر گفت: مطمئن باشید انرژی و پتانسیلی که تیم ما دارد هیچ تیمی ندارد. تیم ما اصلا در این مدت تمرین نکرده بود و با وجود این مشکل 7،8 امتیاز گرفتیم و حالا هم باور داریم می‌توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها