کد خبر : 990422 | 28 مهر 1391 ساعت 18:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورمند: تاکتیکی بودیم و وقت‌کشی نکردیم

مربی تیم گهر با رد نظر سرمربی فولاد گفت که تیمش تاکتیکی بازی کرده است.

پورمند: تاکتیکی بودیم و وقت‌کشی نکردیم
 علیرضا پورمند پس از تساوی یک بر یک برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران در مورد اینکه بازیکنان گهر وقت‌کشی می‌کردند گفت: شاید به نظر یک تماشاگر و یا حسین فرکی فولاد قوی‌تر از ما بازی کرد، من به نظر سرمربی فولاد احترام می‌گذارم اما تیم گهر با توجه به امکاناتی که داشت بسیار تاکتیکی بازی کرد. اگر تاکتیکی بازی نمی‌کردیم تا دقیقه 94 از حریف جلو نبودیم. ما وقت‌کشی نکردیم.
وی ادامه داد: هیچ وقت به داور اعتراض نکرده‌ام اما این دومین باری است که داور در محاسبه وقت‌های تلف شده برای تیم ما اشتباه می‌کند. در مرتبه اول در بازی با صبا بود که دقیقه 94 گل خوردیم. تیم‌هایی که زیاد وقت‌کشی می‌کنند داور بیش از 3 دقیقه وقت اضافه محاسبه نمی‌کند اما ما که تمارض نکردیم و وقت‌کشی هم انجام ندادیم 5 دقیقه وقت تلف شده برای ما گرفت.
پورمند در مورد اینکه فرکی مدعی بود گهر وقت‌کشی می‌کند، اظهار داشت: من هم اگر تیمم یک بر صفر عقب بود و تیم پر امکانات و پر مهره‌ای داشتم و از نظر مالی تأمین بودیم حاضر بودم تیمم 180 دقیقه بازی کند.
وی ادامه داد: فولاد تیم قابل احترامی است که ساختارسازی می‌کند و به جوانان بها می‌دهد اما تیم ما ساختار ندارد که از بازیکنان امید جوان استفاده کند ولی بازیکن جوان داریم و با توجه به تعداد نفراتی که در اختیار داریم برای موفقیت تلاش می‌کنیم. تحمل این همه فشار در تیم خیلی سخت است، گهر جزء خانواده من است و نمی‌خواهم اسرار خانواده را فاش کنم اما سختی‌های زیادی را در این تیم تحمل می‌کنیم.
پورمند در مورد اعتراض پروین و محمد به تعویض‌شان گفت: بازیکنان ما تحت فشار هستند و خوشحالم عکس‌العمل بدی نسبت به داور انجام نمی‌دهند. با وجود این همه فشار از زمانی که من مسئول تیم شده‌ام تعداد کارت‌های زرد تیم کم شده است، امروز آن یک اخطار هم باکم لطفی داور گرفتیم، بازیکنان ما منضبط هستند ولی تحت فشار قرار دارند.
پورمند در مورد وضعیت مالکیت باشگاه گفت: مالکیت باشگاه مشخص نشده است، هدایتی در  48 ساعتی که آمد آیت‌الله زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را داد و قرار بود 10درصد دیگر هم پرداخت کند و محل اسکان تیم تغییر کند و مشکلاتی مثل البسه ما هم حل شود. هنوز این ماجراها ادامه دارد و نمی‌دانم داستان این تیم به کجا می‌رسد. برای من دیگر بس است و 4 ماه پرفشار را در این تیم گذرانده‌ام.
مربی گهر در مورد اینکه می‌خواهد استعفا بدهد یا خیر تصریح کرد: به چه کسی باید استعفا بدهم؟ هدایتی مالک باشگاه است اما جلو نمی‌آید. باید با چه کسی صحبت کنم؟ تیم را با این وضعیت به سختی اداره می‌کنیم تا بازی بعدی برسد. باید از آیت الله زاده که شرایط و امکانات اردو را برای ما فراهم کرد تشکر کنم. در آن اردو حداقل زمین تمرین و شرایط حداقل را داشتیم.
وی در مورد اینکه تأمین حداقل‌ها وظیفه یک مدیرعامل است و آیت الله زاده هم مدیرعامل باشگاه گهر است، گفت: او ریسک کرده است، وقتی یک علاقمند به ورزش در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند این همه برایش سنگ‌اندازی می‌کنند و دلسرد می‌شود. باید از هدایتی و آیت الله زاده تشکر کنم که این حداقل‌ها را فراهم کرده‌اند. فوتبال برای نزدیکی دل‌هاست اما نمی‌دانم چرا در این ورزش این همه کینه و کدورت وجود دارد. پای منافع شخصی تا کجا باید کشیده شود؟
پورمند ادامه داد: بازیکنان ما سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند و من هر لحظه نگرانم که نتوانند خودشان را کنترل کنند. آنها با احترام شرایط را سپری می‌کنند اما وضعیت سخت است. یک نفر پیدا شود و بیاید مشکلات باشگاه را حل کند. آدم‌های بزرگ در ورزش زیاد هستند. این تیم مربوط به استان لرستان است چرا احساسات مردم را در نظر نمی‌گیرند.
وی در مورد اینکه هیئت فوتبال استان لرستان می‌تواند همکاری کند، گفت: آنها همکاری می‌کنند اما کار زیادی از دستشان برنمی‌آید. فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و مسئولان کشوری باید وارد شوند و این مشکل را حل کنند. اگر من هم در این تیم نباشم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما برای من دیگر بس است، من در مقطع کارشناسی ارشد درس می‌خوانم و از درسم هم عقب افتاده‌ام. یکی بیاید تا ما هم رنگ آرامش را در تیم ببینیم.

دیدگاه‌ها