کد خبر : 990718 | 01 آبان 1391 ساعت 16:34 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم گهر: تمرینات تیم تعطیل شده است

مربی تیم فوتبال گهر لرستان از وضعیت تیمش خبر ندارد و نمی‌داند گهر با داماش بازی می‌کند یا نه.

مربی تیم گهر: تمرینات تیم تعطیل شده است
علیرضا پورمند با بیان اینکه عملکردم در گهر خوب بوده، افزود: نمی‎خواهم از خودم دفاع کنم اما با تعداد محدودی بازیکن، کمبود البسه ورزشی، شرایط روحی بد بازیکنان و سایر مشکلاتی که داشتیم، نتایج خوبی با گهر گرفتیم و این در حالی بود که همه فکر می‎کردند ما در هر بازی 5-4 گل می‌خوریم.
وی تصریح کرد: با صبا در دقیقه 94 گل خوردیم، با نفت که آن موقع صدرنشین بود، مساوی کردیم و در بازی با فولاد هم که در وقت‎های اضافه گل مساوی را دریافت کردیم، فقط در دیدار با تراکتور نتیجه بدی گرفتیم که بچه‌ها دو ساعت قبل از بازی ناهار خوردند و نمی‌توانستند داخل زمین راه بروند.
به گزارش ایسنا ، مربی گهر با بیان اینکه بعد از بازی با فولاد تمرینات تیم تعطیل شده، عنوان کرد: نمی‌دانم برای بازی با داماش به گیلان می‎رویم یا نه و از هیچ چیزی اطلاع ندارم، چون هر کسی یک نسخه برای گهر می‌پیچد و من هم نمی‎دانم تکلیف چیست.
وی با بیان اینکه برخی به خاطر منافع خودشان به تیم لطمه می‌زنند، اضافه کرد: با این حال تا اینجا تحمل کرده‌ام و اگر مسائل مالی و مدیریتی گهر حل نشود، از تیم‌های محلی هم شرایط این تیم بدتر می‌شود.
پورمند در پاسخ به اینکه شما از تیم کنار گذاشته شده‌‏اید؟ گفت: من هم چیزی‏‌هایی شنیده‌‏ام اما برای من موفقیت گهر مهم است و بودن یا نبودن من مهم نیست. از تمام کسانی که در این مدت به تیم کمک کردند، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها