کد خبر : 991047 | 05 آبان 1391 ساعت 09:00 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورمند : داماش از گهر برتر بود

مربی تیم فوتبال گهر دورود لرستان گفت: تیم داماش در بازی مقابل گهر به لحاظ نفرات برتر بود.

پورمند : داماش از گهر برتر بود
علیرضا پورمند در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم ما از نظر روحی در شرایط مناسب‌تری قرار گرفته و به آینده امیدوار است، اظهار کرد: بازیکنان ما با تمام وجود انجام وظیفه کردند.
وی با بیان اینکه تیم گهر در مجموع 17 بازیکن دارد که بعضی از آنها در رده بزرگسالان بازی نکرده‌اند، افزود: بازی مقابل داماش بسیار نزدیک بود و آنها موقعیت زیادی نداشتند و ما راه‌های نفوذ داماش را بسته بودیم.
مربی تیم فوتبال گهر تصریح کرد: بیشترین نگرانی به خاطر این است که مردم علاقه‌مند لرستان برای تشویق تیم خود به رشت آمده بودند که ما شرمنده آنها شدیم.
وی در پاسخ به این سئوال که تیم گهر در بازی بعدی مقابل استقلال میزبان است اما چرا در ورزشگاه آزادی تهران بازی خواهد کرد، گفت: در باره میزبانی تیم گهر بنده تصمیم‌ گیرنده نیستم.
پورمند با اشاره به اینکه درباره داوری حرف نمی‌زنم زیرا نمی‌خواهم جو داوری کشور را متشنج کنم، اضافه کرد: داوران ما فوتبالی نیستند.
وی با تاکید بر اینکه بارها در باره کیفیت توپ‌های فوتبال لیگ‌برتر صحبت کردیم و بازیکنان نیز اعتراض کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مقابل داماش موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما پنالتی ما نیز تبدیل به گل نشد.
مربی تیم فوتبال گهر افزود: از ابتدای ورود تیم گهر به لیگ‌برتر زمان کافی برای آماده‌سازی نداشتیم و تماشاگران داماش بسیار دوست‌داشتنی و فوتبال‌دوست هستند.
وی با اشاره به تشویق تیم گهر توسط تماشاگران داماش، ابراز کرد: برای تشویق تیم از آنها بسیار تشکر می‌کنم و با توجه به مشکلات تیم میزان محبوبیت تیم گهر در استان‌های دیگر افزایش پیدا کرده است.
به گزارش فارس، تیم داماش گیلان تا هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس با کسب 15 امتیاز در رده سیزدهم و تیم گهر دورود لرستان با کسب 8 امتیاز در رده آخر جدول هجده تیمی قرار دارند.

دیدگاه‌ها