کد خبر : 991257 | 07 آبان 1391 ساعت 11:08 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست فرایبورگ

اشترایش‌: تفاوت ما با دورتموند در تجربه و دقت بود

سرمربی تیم فوتبال فرایبورگ معتقد است تفاوت تیمش در جدال با قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در تجربه و دقت بوده است.

اشترایش‌: تفاوت ما با دورتموند در تجربه و دقت بود

  شب گذشته در ادامه پیکارهای هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا»، فرایبورگ در خانه پذیرای بورسیادورتموند شد. در این دیدار که با بارش برف و باران همراه شد، میزبان 2 بر صفر مغلوب تیمی شد که در دو فصل گذشته مقام نخست لیگ را از آن خود کرده است.

به گزارش فارس، «کریستیان اشترایش» پس از جدال با زردپوشان در کنفرانس مطبوعاتی اظهارداشت: نیمه اول می‌توانستیم به دورتموند گل بزنیم. در 45 دقیقه نخست صاحب موقعیت‌های خیلی خوبی شدیم. باید از برتری خود استفاده می کردیم و تا پیروزی پیش رویم که متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: تفاوت مهم ما و حریف، تجربه و دقت بیشتر دورتموند بود. به طوریکه آنها از یک ضربه ایستگاهی ساده به گل رسیدند.

او ادامه داد: به نظرم اینکه بازیکنان فرایبورگی پس از باخت از حریف بزرگ خود، ناراحت شدند، در ظاهر خوشایند نیست. اما در اصل زیبا است. زیرا آنها درک می‌کنند می توانستند به دورتموند ضربه زنند.

اشترایش افزود: ما خرسند و آسوده خیال هستیم. چون نشان دادیم راحت می‌توانیم حتی با قهرمان بوندس‌لیگا مقابله کنیم. البته باید تلاش کنیم پس از این، از برتری‌ خود به خوبی استفاده کنیم.

در این دیدار که در حضور 24 هزار نفر در ورزشگاه «مگا سولار»‌ انجام شد، سوبوتیچ 54 با ضربه سر و روی پاس مارکو رویس همچنین ماریو گوتسه 83 با پاس لواندوفسکی برای دورتموند گلزنی کردند.

 

دیدگاه‌ها