کد خبر : 991295 | 07 آبان 1391 ساعت 15:15 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پورمند: گل زدن به مهدی رحمتی سخت است

مربی تیم فوتبال گهر درود گفت: گل زدن به تیمی مثل استقلال که مهدی رحمتی درون دروازه‌اش است، سخت است.

پورمند: گل زدن به مهدی رحمتی سخت است

   علیرضا پورمند در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار ایران است که مهره‌ها و کادر فنی خوبی دارد. با اینکه ما میزبان هستیم اما شرایط میزبانی نداریم و در واقع استقلال میزبان است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما به بازیکنانمان اینطور القا کرده‌ایم که به یاران تیم مقابل نگاه نکنند و حواسشان به کار خودشان باشد و با پشتکار و با تمام وجود بازی کنند.

وی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: رضا کاردوست و محمود شفیعی محروم هستند و هاملت میخداریان مصدوم است.

وی در مورد حضور محمد مایلی‌کهن و جذب بازیکن جدید در گهر گفت: خوشحالم که مربی خوشنام تیم ایران که دو بار سرمربی تیم ملی بوده به گهر آمده است. او از نظر تجربی و فنی مربی کاربلدی است و محسنات اخلاقی خوبی دارد. باشگاه گهر انتخاب خوبی انجام داده با این حال گهر از نظر کمیت بازیکن مشکل دارد و بزرگترین مشکل ما این است که به تعداد کافی بازیکن نداریم.

پورمند در مورد اینکه گهر فقط 8 گل زده است و آیا می‌تواند به استقلال گل بزند، گفت: در اینکه دفاع استقلال خیلی خوب است شکی نیست. گل زدن به تیمی که مهدی رحمتی درون دروازه‌اش است سخت است. با این حال رقابت ورزشی است و برای رسیدن به موفقیت امید داریم.

پورمند در مورد اخراج بازیکنی مثل علیرضا محمد از تیم با توجه به کمبود بازیکن در گهر گفت: من با بازیکنی قطع همکاری نکردم و هیچوقت ورزشکاری که به ورزش آمده است را اخراجش نمی‌کنم. به عنوان برادر بزرگتر تا لحظه‌ای که هستم آنها را راهنمایی می‌کنم و پیشنهاد بدی هم در مورد هیچ بازیکنی به باشگاه نداده و نمی‌خواهم بدهم. علیرضا محمد با تصمیم آیت‌الله زاده مدیرعامل باشگاه کنار گذاشته شده است زیرا او در بازی قبلی همراه تیم نیامد. 

پورمند در مورد اینکه چرا از مجتبی زارع و محمد پروین کمتر استفاده می‌کند، گفت: با وجود اینکه کمبود بازیکن داریم اصولم را زیر پا نمی‌گذارم و بازیکنی که مصدوم است یا کمتر با ما تمرین می‌کند را کمتر بازی می‌دهم زیرا نمی‌خواهم حق کسی را ضایع کنم. من 21 سال در فوتبال بوده‌ام و همه موارد آن را دیده‌ام. محمد پروین به دلیل ازدواجش و همچنین مصدومیتی که قبل از آن داشت دو هفته با ما نبود و زارع هم کمتر به خاطر مصدومیت با ما تمرین کرده است.

وی در مورد اینکه مهدی تارتار در مصاحبه‌ای گفته پورمند بی‌وفایی کرده و در تیم گهر باقی مانده است، گفت: نمی‌خواهم به طور شفاف در رسانه‌ها صحبت کنم. از سال 86 در تراکتور‌سازی مربی بودم. در مورد تارتار نمی‌خواهم اصلا حرفی بزنم. این روزها برخی در رسانه‌ها مدام علیه همدوره و همکار خود صحبت‌های خوبی مطرح نمی‌کنند و این برای کسی که از بیرون به ورزش نگاه می‌کند و این مسائل را می‌خواند خوب نیست و شاید نگذارد بچه‌اش به سمت ورزش بیاید. به همین خاطر من از حق خودم می گذرم و چیزی در مورد تارتار نمی‌گویم.

پورمند در مورد اینکه با آمدن مایلی کهن، او در تیم خواهد ماند یا نه گفت: در ساختار‌سازی ضعیف هستیم. من با باشگاه قرارداد حرفه‌ای دارم. هر وقت باشگاه مرا نخواهد، از خدمتش مرخص می‌شوم. با افراد قرارداد ندارم که بخواهم با تغییر آنها تغییر کنم. ضمن اینکه درگیر تحصیل هستم و اگر باشگاه بخواهد از خدمت این باشگاه مرخص می‌شوم.

 

دیدگاه‌ها