کد خبر : 991387 | 08 آبان 1391 ساعت 13:51 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

زندک زمن: هفته بدی برای داوران بود

سرمربی جلوروسی در صحبت هایی ناامیدی اش را از تصمیمات داوران در هفته جاری ابراز کرد.

زندک زمن: هفته بدی برای داوران بود

  زندک زمن، سرمربی باتجربه باشگاه رم در صحبت هایی، تصمیمات اشتباه داوری را فاکتور تعیین کننده ای در شکست 2-3 شاگردانش مقابل اودینزه عنوان کرد.
 در جریان این بازی، جلوروسی در ابتدا با گلزنی اریک لاملا از حریف پیش افتاد ولی در نهایت اودینزه گلهای خورده را جبران کرد تا سه امتیاز بازی به حساب اودینزه واریز شود.
 به گزارش گل، در پایان این بازی، زندک زمن مربی اهل جمهوری چک رم به این نکته اشاره کرد که  اعلام ضربه پنالتی  به نفع اودینزه، اشتباه بوده و به علاوه درمورد گل جنجالی کاتانیا هم صحبت کرد. زمن به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« بعد از دیدن صحنه های آهسته، بعید می دانم که خطای انجام شده، یک ضربه پنالتی در پی داشته باشد. هفته بدی از نظر داوری بود. خیلی ها می گویند که داوران سرنوشت رقابت های لیگ را تعیین نمی کنند ولی من فکر می کنم که داوران واقعا می توانند سرنوشت لیگ را مشخص کنند.»

او درمورد عملکرد شاگردانش در بازی یکشنبه شب گفت:« ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سه موقعیت گل فوق العاده خلق کردیم و در نیم ساعت اول به دو گل رسیدیم.»
 البته زمن از نقطه ضعف های تیمش هم خبر دارد و درادامه صحبت هایش گفته:« اگر حمله نکنی، با مشکل مواجه می شوی. بازیکنانم اودینزه در ضد حملات خیلی خوب بودند و ما در مهار آنها ناکام می ماندیم.
 رم در حال حاضر با کسب 14 امتیاز در رده ششم جدول سری آ است و 11 امتیاز با یوونتوس فاصله دارد و اکنون بدترین رکورد تدافعی لیگ ایتالیا به نام این تیم ثبت شده است.

دیدگاه‌ها