کد خبر : 991391 | 08 آبان 1391 ساعت 14:11 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: تابع نظرات مربیان تیم هستم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد:امیدوارم که در مقابل تیم فولاد در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ پا به توپ و در ترکیب اصلی تیم قرار گیرد.

طهماسبی: تابع نظرات مربیان تیم هستم

 بهمن طهماسبی مهاجم تیم فوتبال صبای قم در گفتگویی اظهار داشت: پس از پیروزی که در ورزشگاه خلیج فارس مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان کسب کردیم از لحاظ روحی روانی در شرایط بسیار مطلوب قرار داریم و بسیار با انگیزه برای کسب سه امتیاز دیدار در مقابل تیم فولاد خوزستان می باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: تیم فولاد از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و همانند تیم صبا بسیار پرتلاش می باشند و به طور حتم دیدار راحتی در پیش رو نخواهیم داشت البته در این دیدار میزبان مستقیم و به مراتب شرایط مناسب تری به نسبت تیم فولاد خوزستان داریم.

طهماسبی افزود: تمرینات تیم پس از یک روز استراحت به منظور مصاف با تیم فولاد پیگیری شده است و روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کرده ایم و با حمایت هواداران خود سه امتیاز دیدار را کسب می کنیم.

مهاجم صبا افزود: دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته ام و از لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر می برم و آمادگی مصاف با حریفان هستم البته در دیدار هفته سیزدهم مقابل آلومینیوم نیز شرایط بازی داشتم که نباید صلاحدید مربیان این به میدان نرفتم.

وی ادامه داد: انگیزه بالایی برای پا به توپ شدن دوباره دارم و امیدوارم اعضای کادر فنی در مقابل فولاد خوزستان من را در ترکیب قرار دهند تا با ارائه عملکردی قابل قبول و گلزنی با کمک سایر بازیکنان تیم اسباب پیروزی را فراهم کنیم و به رده های بالای جدول صعود کنیم البته در صورت عدم استفاده مربیان از من در مقابل فولاد از روی نیمکت برای موفقیت صبا دعا کنیم و تابع نظرات مربیان تیم می باشیم.

دیدگاه‌ها