کد خبر : 991515 | 09 آبان 1391 ساعت 14:42 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

میکولی : من بازیکن بودم ونه یک سرباز

صحبت های فابریتزیو میکولی نشان می‌دهد که او دیگر نمی‌خواهد درباره گذشته اش در یووه صحبت کند ، گذشته ای که هواداران یووه خوب به یاد دارند .

میکولی : من بازیکن بودم ونه یک سرباز
به نقل از یوونتوس اف سی دات آی آر فابریتزیو میکولی ستاره این روزهای پالرمو در مصاحبه خود با توتواسپرت در بخش هایی اشاره ای هم به گذشته خود در یووه دارد . او در پاسخ به این سوال که :« از اینکه دوران فوتبالیــت را متفاوت تر ندیدی پشیمان نیستی ؟ » گفت:«شاید شما راست می‌گویید ، اما این اشتباه من بود که یووه را ترک کردم ، اما این تصمیم خودم بود ، در آن زمان از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشتم ، اما نمی‌توانستم با شرایط یووه کار کنم ، حالا هم زیاد پشیمان نیستم ، چرا که برای من قبل از بازیکن بودن ، داشتن پول و هر چیز دیگری، مقام و شان مهم تر است . یووه تیمی قدرتمند بود و آرزوی هرکسی است که روزی در آنجا توپ بزند ، اما اگر به حرف کاسانو باشد ، من یک سرباز خوب نبودم و یووه را به همین دلیل ترک کردم ..»
کاسانو می‌گوید یووه بازیکن نمی‌خواهد بلکه سرباز می‌خواهد.
میکولی دراین باره ادامه داد:«باید به بزرگی یووه توجه کنیم و دریابیم که او تقریبا درست می‌گوید ، یووه از یک بازیکن بیشترین کیفیت را می‌خواهد ، اما نمی‌توان گفت یک سرباز می‌خواهد بلکه بیشترین حد کیفیت یک بازیکن را می‌خواهد . .»
نظر میکولی درمورد برنده اسکودتو این فصل این است:« امیدوارم ناپولی برنده اسکودتو باشد ، چرا که پتانسل بالایی دارد .»

دیدگاه‌ها