کد خبر : 991586 | 10 آبان 1391 ساعت 10:09 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

زارع: به مدیرعامل پرسپولیس نمره 14می دهم

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس تهران با توصیه به گفته خود برادرانه به مدیرعامل پرسپولیس مبنی براینکه کمترمصاحبه کند،‌گفت:من نمره 14به عملکرد وی می دهم.

زارع: به مدیرعامل پرسپولیس نمره 14می دهم

  جمشید زارع سه شنبه شب درنمایشگاه مطبوعات، درخصوص وضعیت علی کریمی،گفت: باید به این نکته اشاره کنم که مصطفی دنیزلی ازهر لحاظ سختگیرتر از مانوئل ژوزه بود و زمانی که در قطرعلی کریمی را اخراج کرد با چهار ساعت صحبتی که با او داشتم به دلیل منافع تیم کریمی را بازگرداند وحتی فردای آن روز رابطه آنهاازگذشته نیز صمیمی تر شد.

وی ادامه داد: هواداران علی کریمی رابی اندازه دوست دارندوباید به نظرصاحبان اصلی پرسپولیس احترام بگذاریم.

به گزارش ایرنا، قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس تهران با انتقاد از ساختار اداری باشگاه، گفت: متاسفانه پرسپولیس فاقد توانمندی های لازم برای یک باشگاه حرفه ای با 50 سال سابقه است. انتظار می رود آدم های توانمندی در باشگاه حضور داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا موافق فرصت دادن به مانوئل ژوزه است، تصریح کرد: تا هفته هشتم کاملا موافق این مساله بودم اما فکر می کنم 13 هفته برای دیدن توانمندی های یک مربی کافی است و فکر می کنم ژوزه دیگر نمی تواند در پرسپولیس موفق باشد.

وی با اشاره به درگیری لفظی علی دایی و محمد رویانیان، اظهار داشت: در این موضوع انتظارم از رویانیان این است که با مدیریت حاشیه ها را از پرسپولیس دورکند.باید بدانیم او مدیر خوشنامی بوده اما علی دایی هم افتخار فوتبال ایران است و تمام دنیا فوتبال ما را با نام علی دایی می شناسد.

زارع خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم حفظ احترام علی دایی بر تمام فوتبالی ها واجب است زیرا فوتبال ما به شکلی مدیون او است.

وی ادامه داد: استفاده ازاین نوع واژه های بی خاصیت نه تنها سودی برای فوتبال ایران ندارد بلکه باعث می شود جوانان ما از الگوهای خود مسایل خوبی را یاد نگیرند.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا رویانیان از مشاوران خود به درستی استفاده می کند، گفت:نباید فکرکنیم که هرچه رویانیان مطرح می کند با استفاده ازنظرات مشاوران خود بوده است.زیرا رویانیان سال های سال است که مدیریت می کند و شاید دیگر نیازی به استفاده از مشاوره در خود نبیند.

زارع تصریح کرد:یک پیشنهادبرادرانه به رویانیان دارم و آن این است که کمتر مصاحبه کند. زیرا وی درطول این مدت به اندازه تمام مدیران باشگاه های لیگ برتری صحبت کرده وهمین مساله باعث از دست رفتن آرامش پرسپولیس شده است.

وی تاکیدکرد: متاسفانه یک روز علی کریمی شومن می شود و روز دیگر بت و روز دیگر بازیکن بزرگ،روزی عابدینی رابرای معاونت باشگاه می خواهند وروز دیگر کاملامساله متفاوت می شود، روزی فتح اله زاده خالی بند خطاب می شود و روز بعد آدم خوب.این ها فقط به پرسپولیس لطمه وارد می کند و در شان رویانیان هم نیست.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص دلایل جدایی اش از این باشگاه، گفت: تا روزی که در باشگاه مفید بودم و رویانیان از من کمک می خواست با جان و دل کار کردم، اما از روزی که حس کردم دیگر از من استفاده نمی کنند تصمیم گرفتم که نباشم.

وی افزود: یک سئوالی که همیشه از رویانیان پرسیدم اما هیچ گاه پاسخ نداد این بود که چرا زمانی که من تمام ساعت های خود را در باشگاه می گذراندم هر روز نام یک قائم مقام جدید را در رسانه ها مطرح می کرد.

زارع درپاسخ به این سئوال که چه نمره ای به رویانیان می دهد،گفت:رویانیان برای پرسپولیس زحمت کشیده و توانسته درآمد زایی خوبی را انجام دهد.به همین دلیل به او نمره 14 را می دهم.

وی درخصوص صحبت های یحیی زاده باایرنا مبنی بر مشخص نبودن دلارهای اهدایی به رویانیان در ابتدای فصل، گفت: 15 خودرویی که رویانیان ومعاون باشگاه مطرح کرده اند، چیزی نیست، مشکل در اتفاقات دیگری است که بعدا در این خصوص اظهار نظر می کنم.

زارع درمورداینکه اگر مدیرعامل پرسپولیس بودعلی کریمی را به تیم بازمی گرداند،اظهار داشت: اگراحترام به هوادار و افکار عمومی برای مان مهم است باید این اتفاق رخ دهد اما اگر می خواهیم با احساسات هواداران برخورد کنیم باید همین کار ها ادامه پیدا کند.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت سرپرست تیم فوتبال این باشگاه گفت: فکر می کنم پرسپولیس دراین شرایط سرپرست بی حاشیه ای می خواهد.

زارع ادامه داد: شما ماجدی را زیر نظر بگیرید و مشاهده کنید که او با جوانی اش چگونه برای استقلال پدری می کند و دلیل این مسایل ریشه های مختلفی دارد.

قائم مقام سابق محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس، گفت: ماجدی به خوبی فوتبال را می فهمد زیرا خودش درهمین استقلال بازی کرده، تحصیلکرده و رسانه ای است،از نظر فنی در رده بالایی است ویک تحلیلگر بزرگ فوتبال است که حتی می بینیم تیم استقلال را بدون حضورقلعه نویی با کمترین حاشیه به تبریز برد و به تهران باز گرداند.

 

دیدگاه‌ها