کد خبر : 991703 | 11 آبان 1391 ساعت 11:29 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

کللی فرد:استعفا ندادم و در کنار تیم هستم

سرمربی شاهین بوشهر با تکذیب استعفای خود گفت: بنده از بدنه شاهین هستم و قرار نیست با وجود این مشکلات جا خالی بدهم و همچنان در کنار تیم خواهم بود هر چند مشکلات تیم پابرجاست.

کللی فرد:استعفا ندادم و در کنار تیم هستم
حمید کللی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارتباط با مشکلاتی مالی شاهین و اعتصاب بازیکنان در پاسخ به این سئوالی در مورد شایعه استعفایش از شاهین اظهار داشت: تاکنون چنین حرفی نزدم و نمی‌دانم این موضوع از کجا مطرح شده اما شکلات ما همچنان پابرجاست.
وی افزود: وقتی به اینجا برسیم که کسی به داد تیم نرسد و بازیکنان هم از تیم بروند طبیعی است وجود ما هم لزومی ندارد اما این به معنی این نیست که در کنار تیم نباشم.
سرمربی شاهین با بیان اینکه هر چه ضربه می‌خوریم از گذشته است، تصریح کرد: حدود پنج ماه پیش برنامه‌ریزی شده و آقایان قول دادند مشکلات حل شود اما هنوز برای جبران هزینه‌های تیم اقدامی صورت نگرفته است.
کللی گفت: روز اول با آقای افراشته صحبت کردیم و ایشان اعتماد دادند و من هم اعلام کردم تیمی باید درست کنیم که در پنج سال آینده بتوان روی آن حساب کرد و می‌توانیم با هزینه کم بازیکن‌سازی هم کنیم ولی آقایان اعلام کردند هر چه زودتر باید به لیگ برتر برویم و مشکل هزینه هم نداریم و پول جایگزین می‌کنیم اما دریغ از تزریق حتی یک قران پول.
وی ادامه داد: ما حتی الان در مورد هزینه‌های جاری باشگاه هم مشکل داریم آقایان رئیسی‌نژاد و ناصر رفیعی از اعتبار و جیب خودشان خرج کردند اما این شرایط و نحوه تیم‌داری نیست و باید فکر اساسی کرد.
سرمربی شاهین بیان کرد: با این شرایط و مشکلات و نبود بازیکنان فعلا وجود ما هم لازم نیست، حدود 4 ماه است نه مدیری دیدیم و نه هیئت مدیره‌ای هر چند خوشبختانه مدیرعامل جدید منصوب شده‌اند.
کللی‌فرد در ارتباط با دستور وزیر ورزش برای اختصاص 1 میلیارد تومان اعتبار به شاهین گفت: من هم شنیدم اما تا زمانی که این پول به باشگاه تزریق شود زمان می‌برد اگر این پول روز گذشته به باشگاه تزریق می‌شد تیم به همدان می‌رفت و در این بازی حساس و سرنوشت ساز حاضر می‌شد و امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می‌کرد.
وی گفت: بازیکنان هم فعلا رفتند و حضورشان را مشروط به تزریق پول به باشگاه اعلام کردند و شرایط خوبی نداریم.
سرمربی شاهین ادامه داد: بنده از بدنه شاهین هستم و قرار نیست من هم جا بزنم اگر قرار است مثل بقیه باشیم که آمدند، خوردند، بردند و رفتند و بعد هم به ریشمان خندیدند خیر اینطور نیست و از آن آدما نیستم.
کللی‌فرد بیان داشت: تیم نسبتا خوبی داریم و اگر شرایط روحی و روانی تیم مساعد شود وضعیت بهتر خواهد شد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای جلوگیری از نرفتن بازیکنان به همدان وساطت کرده یا خیر گفت: در عمر ورزشی خود از بازیکنان خواهش نکردم یعنی وقتی از بازیکن خواهش کردی میروی زیر سلطه بازیکن اما باور کنید روز گذشته در این مورد از بازیکنان خواهش و تمنا کردم که بازی مقابل الوند همدان را انجام بدهیم و اگر خواستند اعتصاب کنند بازی بعدی این کار را کنند تا در این زمان فرصتی هم به مسئولان تیم داده باشیم اما آنان تصمیم خود را گرفتند.
لازم به ذکر است بازیکنان شاهین بوشهر به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود از باشگاه حاضر به بازی مقابل الوند همدان نشدند و به این شهر سفر نکردند.
شاهین قرار بود امروز در همدان به میدان برود اما به خاطر مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان در این بازی حاضر نمی‌‌شوند.

دیدگاه‌ها